antwoord van lactatiekundige

Discussie in 'Over deze site' gestart door Xellepel, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Hoi,

Voorheen waren er meer lactatiekundigen, nu alleen Heidi, en die antwoord niet elke dag. Er is een heel weekend over heen gegaan en ook vandaag (maandag) geeft ze geen antwoorden op vragen.
    Kan er niet nog een lactatiekundige bij komen? Ik snap dat dit misschien lastig organiseren voor jullie is maar er komen in dat topic snel vragen bij en antwoorden blijven uit.
    Er zijn veel vragen die niet lang kunnen wachten omdat mensen echt met problemen zitten mbt borstvoeding, die snel verholpen moeten worden.

Groetjes,

Xellepel

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Beste Xellepel,

Dank je voor je berichtje. Na de vakantieperiode zullen we op zoek gaan naar een lactatiekundige voor erbij.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Je kunt voor vragen over borstvoeding ook gewoon de VBN of de LLL bellen he.. daar zijn ze voor. Zit je niet op een forum op antwoord te wachten. ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.264
    6.159
    113
    Dan bel je toch een lactatiedeskundige? Dat is toch veel sneller, zeker als het een spoedvraag is?

5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Die drempel is misschien voor sommigen te hoog.

6. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik zat/zit zelf op facebook op een borstvoedingsgroep. Daar zitten ook lactatiekundigen en is de drempel erg laag.
    Vond het super (sommige dingen moet je ff doorheen kijken want het is soms TE pro-borstvoeding maar adviezen heb je zeker wat aan!)

Het heet Natuurlijk Borstvoeding (ook voor een 6m+ kind) <staat erachter.
    Is besloten groep.

Misschien heb je daar wat aan?

7. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Er is ook een apart borstvoedingsforum. De drempel is dan net zo laag als op dit forum een vraag stellen, maar je krijgt je antwoord stukken sneller.

Borstvoedingsforum.nl :: Index

Ik ben er een paar jaar geleden goed geholpen.

8. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Misschien is ze met vakantie

9. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Yep, echt een fijn forum, daar heb ik veel aan gehad.

10. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Thanx voor het meedenken maar ik vind deze lactatiekundige gewoon goed. Ik heb zelf niet zo veel positieve berichten over de LLL en het borstvoedingsforum hier.
    Ook zat ik op een facebookpagina over borstvoeding waar een lactatiekundige reageerde en die hielp me totaal niet.

11. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dragen en voeden forum kan je ook proberen, en ze bedoelen niet het bv gedeete hier op zp maar een eigen forum ;)

Deel Deze Pagina