Hai, Sinds mijn zwangerschap heb ik natuurlijk geen druppel meer gedronken, maar als "echte" bierdrinkster lijkt het me zo in het zonnetje heerlijk om er weer eens eentje te proberen. Alcoholvrij natuurlijk! Nu ben ik benieuwd of er meer meiden zijn die wel eens een alcoholvrije nemen en welk merk favoriet is. Dus kom maar op met de aanraders! Een zonnige groet, agnes
ik had altijd Bavaria 0,0% daar zit helemaal NIETS in omdat het apart gebrouwen wordt. Bij de Amstel Malt etc, wordt het gewoon gebrouwen en later de alcohol eruit gefilterd, daaromzit daar ook 0,1% in. Bavaria vond ik het lekkerste smaken!
Ik had ook zo'n momentjes dat ik het lekker vond, een ijskoud biertje! Ik dronk de alcoholvrije van bavaria of jupiler! Geniet ze!
krijg er helemaal zin aan! Na het werk, zonnetje, terras en dan inderdaad een koud biertje! Ben de sinas, ice-tea en water nu wel eens zat...hahaha (ga gewoon eerst eens een paar bavjes halen) agnes
ik heb echt 9 naanden geen bier op, vind die alcoholvrije troep echt niet te pruimen! echter zometeen loop ik ff richting dakterrasje voor een hertog jannetjeeee ! ah heerlijk, deze hele lente en zomer gewoon weer bieren...
daar kijk ikook echt naar uit,eindelijk weer heerlijk lekker BBQ met medium biefstuk en een rose. Niet dat ik het erg vond vorig jaar, maar nu heb ik er des te meer zin in!
Ben ik ff blij dat ik geen bier lust. Nee serieus, dat is iets wat ik dus totaal níet mis, alcohol. Lijkt me wel irritant dan, als je zwanger bent en je mag echt helemaal niks drinken. Dus, succes zwangere dames met jullie alcoholvrije biertjes.
Dat heb ik dus ook, lust totaal geen bier. Dronk alleen een wijntje als we gingen uit eten of met een feestje. Mijn schoonzus is ook een echte bierdrinkster en die trok weleens een glas bij iemand uit handen, gewoon om even te ruiken
Ja een lekker biertje mis ik wel! Tijdens een optreden laatst stond m'n vriend naast me met een pilsje en dat rook zó lekker , maar ik ben sinds m'n zwangerschap helemaal 'clean' dus ik hou het maar ff vol, want alcoholvrij bier vind ik ook niet zo lekker.
Nou, alcoholvrije erdinger is best wel lekker in het zonnetje hoor. Die zou ik nog bijna pakken als ik niet zwanger zou zijn.
Ik hield helemaal niet van bier, en tijdens mijn zwangerschap kreeg ik er onwijs zin in! Dus bavaria malt gekocht, lekker hoor Nu na mijn zwangerschap lust ik nog steeds graag een biertje, maar nu een "echte" Geniet er maar van!
Heb er, ondanks dat ik wel van een lekker drankje houdt met alcohol erin, tijdens mijn zwangerschap eigenlijk geen enkele moeite mee gehad dat ik niet mocht drinken. Ook tijdens de 7 maanden borstvoeding erna niet. Maar ik geniet er nu natuurlijk wel van dat ik iets lekkers kan drinken waar alcohol in zit. Vreemd genoeg heb ik pas na de periode waarin ik niet mocht drinken de Bavaria malt ontdekt en ik moet zeggen dat ik het erg lekker vind. Zeker met warm weer kan me dit drankje wel bekoren denk ik. Dus zeker voor de dames die wel van een biertje houden en dit nu niet kunnen drinken, het is een aanrader! Weet zeker dat ik, mocht ik ooit nog eens zwanger mogen/kunnen raken, dit drankje dan wel eens zal drinken... Agnes74, hoe heeft je 'biertje' gesmaakt?
ik geef bv en wil echt niet drinken nu..zit er in bavaria malt echt niets?(ook niet een klein beetje/) wnat dan haal ik er zo gelijk 1 hahaha is niet bij me opgekomen eigenlijk,..ik lus dus wel bier..en met dit weer lijkt me dat echt lekker!
oh ik drink gewoon een hertog jan hoor als ik daar trek ik heb. Uiteraard met grote mate van terughoudendheid. zo heb ik nu denk ik een maand niks gedronken en daarvoor volgens mij 2 maanden niks, gewoon geen behoefte aan maar met dit weer ga ik toch echt gewoon even van een biertje genieten. Vind het sowieso niet nodig om helemaal geen druppel te drinken. Dus ik zeg proost op het goeie leven!