wat zou jij doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door busybusy, 25 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi allemaal,

Heb even een vraagje. Ik ben in nov. 2006 gestopt met de pil. Heb iedere keer een cyclus gehad van precies 25 dagen. Ben nu zoals je dus kunt zien 2 dagen overtijd. Heb verder nergens last van. Had een paar dagen geleden buikpijn en dacht dat de :evil: onderweg waren, maar nog niks gezien. Zouden jullie je al wagen aan een testje of alles nog even op zijn beloop laten omdat het nog van het ontpillen kan zijn en deze cyclus misschien wat langer duurt? (voor ik 12 jaar geleden aan de pil ging had ik een cyclus van 28.

liefs

2. Kim1989

Kim1989 Actief lid

15 feb 2007
    112
    0
    0
    Enschede
    ik zou voor de zekerheid, toch nog ff wachten. :)

3. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ja zoiets heb ik zelf ook wel, maar weet niet hoe lang ik zou moeten wachten. Tot dag 30 of dag 35? of dag 40? :(

4. Lisette

Lisette Niet meer actief

Ik zou wachten 7 dagen naar je normale cyclus, dus dag 35.
    Ik hoop dat de :evil: niet komen en je positief test.
    Groetjes Lisette ;)

5. Niet meer actief

Als je test, en het is negatief (waar je uit zelfbescherming toch wel van uit gaat) heb je even de kans om het een paar dagen uit je hoofd te zetten totdat de anti-passie zich aandient, of je weer een keer kunt testen...

Mocht het positief zijn, weet je natuurlijk meteen waar je aan toe bent.

Ik zou gewoon testen, dan knaagt het 'wanneer zal ik testen' niet meer zo.

(Zie mijn banner maar, ik ben ervaringsdeskundige op 't moment. Vanmorgen negatief getest, en dat knagende stukje spanning is gelukkig weg...)

6. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik denk dat ik me vrijdag aan een testje ga wagen. Mijn vriend is dan jarig. Zou eventueel wel een leuk verjaardagscadeautje zijn... (hoop ik)

Wanneer ga jij testen heidi? Zie dat je ook 2 dagen overtijd bent..

7. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Sorry je stukje niet goed gelezen. Er staat dat je negatief hebt getest. Jammer! Ga je over een paar dagen nog een nieuwe test doen of heb je het gevoel dat de duivels toch nog komen?

8. Niet meer actief

Ik wacht gewoon af. Heb nog steeds wat zeurderige kramp, dus eerlijk gezegd verwacht ik wel anti-passie...

Maar reken maar dat ik weer zal testen als 't uitblijft. En is 't niet morgen, dan zeker wel overmorgen.

(Blijf toch hopen, he? Gni!)

9. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik ken het. Heb ook geen gevoel dat het raak is maar die duivels blijven ook weg.. :(

Ik hoop dat je morgen of overmorgen toch nog positief test! Succes!

10. san78

san78 Fanatiek lid

14 mrt 2006
    1.172
    0
    0
    assen
    als ik jou was zou ik gaan testen als je 1 week overtijd bent (ik weet uit ervaring dat het moeilijk is ), want als je zwanger bent dan zou die test wel eens goed positief uitslaan. en heb je niet gauw kans op die vage testen. en je cyclus kan ook ineens veranderd zijn. ik had altijd een cyclus van 28 dagen, maar hij word nu korter bij mij. ben nu steeds een paar dagen te vroeg ongi. is best gek vind ik.

ik wil je alvast veel succes wensen met testen.
    en mijn duimen draaien voor jou dat het raak is. en heidi mijn duimen draaien ook voor jou.

liefs san.

11. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Hoi Hoi ...

Wens jou en Heidiii... veel suc6 en hoop voor jullie op een positief testje..

Heel veel Liefs Sara ;)

12. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    toen ik zwanger was verwachtte ik ook 'anti-passie' en had ik ook een beetje pijn in mij buik......dus wie weet.... ;)

13. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Tot nu toe nog geen duivels. Blijf ook nog steeds hopen...

14. Zoe21

Zoe21 Actief lid

25 feb 2007
    102
    0
    0
    ik zou gewoon testen! heb je inderdaad dat knagende gevoel niet!

15. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    ik heb al een test gedaan en nixxx :( .. was miss tog te snel dus w8 nu maar tot ik een week overtijd ben....

16. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hoi loess

Ik hoop voor je dat je later deze week wel positief test! Ik ga vrijdag een gokje wagen (als ik tenminste ervoor niet ongesteld word). Heb verder geen kwaaltjes wat kan duiden op een zwangerschap. Beetje zeurderig gevoel al 3 dagen lang in onderbuik, dus denk niet dat het raak gaat zijn. Heb jij wel kwaaltjes?

18. francien1984

12 okt 2006
    51
    0
    0
    Ik zou nog even een week wachten na de eerste negatieve test al lijkt dat zo moeilijk het kan je wel geld en teleurstellingen besparen.

Ik hoop voor je dat het waar mag zijn.

19. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    hoi busybusy,

ik heb vanalles last eiglijk :D ... ben een paar dagen voor dat ik mijn NOD moest hebben, dagen last gehad van diarree op de gekste tijden :rolleyes: verder last van me liezen, moe moe en nog eens moe.. en me buik rommelde veel.... nouja we zien ut welll...
    ik hoop dat ut bij jouw tog ook raak is... maar ja je kander helemaal nix van zeggen hejj.. gewoon afwachten....

20. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Pfff...zeurderige buikpijn in onderbuik blijft aanhouden, verder nog steeds geen tekenen hier. Niet misselijk, niet extreem moe en ook geen last van (.)(.). Verwacht die duivels ieder moment maar er gebeurt maar niks. Vind het wel vervelend die onzekerheid. Ik moet van mezelf wachten tot vrijdag met testen, dan is het precies een week na mijn NOD, maar de dagen kruipen voorbij...... Morgen ben ik jarig, heb ik even iets anders aan mijn hoofd. Misschien is dat het gewoon wel. Toch teveel mee bezig geweest deze maand... :(

Deel Deze Pagina