Hoi allemaal, Wie heeft er ervaring met de e reader kobo? Vanavond ga ik hem kopen maar lees dat je alleen via de shop van kobo boeken kan kopen. Is het downloaden makkelijk?en is hij gemakkelijk in gebruik? bedankt!
Ik heb hem en hij is heel gebruiksvriendelijk. Ik viind wel de batterij niet geweldig vergeleken met de sony die ik had. Achtergrondlicht is super fijn en hij leest prettig
Ik heb nu dus ook een sony prs2 die doet het super goed alleen vind ik het jammer dat er geen licht in zit en dat je boeken moeilijk kan onderscheiden. Kan hem vanavond halen voor 55 euro nieuw dus leuk prijsje. Hoe is het downloaden via bol.com? koop daar altijd boeken en zag via de site van kobo dat de boeken behoorlijk duur zijn in vergelijking met bol.com
Ik heb heb ook sinds 6 weken en vind hem echt super. Ik heb hem vandaag voor de eerste keer opgeladen omdat hij bijna leeg was. Lezen met het licht is echt super. Ik koop geen boeken op de legale manier
Hier al heel wat jaartjes een kobo glo. Ik download overal boeken. Mijn bol.com account is gekoppeld aan mijn koboaccount en ze verschijnen daar dan ook automatisch. Ik ben er op nog steeds weg van, en als de mijne het ooit beleefd, dan komt er meteen een nieuwe.
Welke is nou heter? De kobo vol of aura? Ik zoek een neiuwe voor mijn moeder, die had hiervoor twee keer een Sony maar de laatste is gesneuveld op vakantie. Ze wil graag een ander merk
Sorry voor de rare fouten in mijn vorige bericht, de autocorrect en ik zitten niet op een lijn. Maar het downloaden is simpel. Mocht je bij bol kopen, dan staat het stap voor stap uitgelegd. En kom je er dan nog niet uit (zoals mijn ouders), dan kan je ook nog bellen.