Als er geen saldering meer is, dan is de terugleververgoeding belangrijk. Op zomerse dagen zal je vrijwel altijd meer produceren dan je op dat moment kan gebruiken. Of als je weg bent oid. Je zult altijd wat terugleveren.
Wij kregen gister van 13-17u €0,44 voor elke kwh die we verbruikte. Dus heb alle airco’s laten draaien en de zandfilter van t zwembad aangezet. Maar verbruik valt me dan toch nog best tegen, haha. Ik ben iig heel tevreden met ons dynamisch contract en hierdoor hebben wij de zonnepanelen die we eigenlijk ook wilden onderaan ons lijstje gezet.
Hier ook. €7 toe gekregen van de anwb. Alle wasjes weg gewerkt, zwembadpompen aan, vaatwasser aan, vaatwasser en wasmachine extra 90° beurt laten draaien. Meeste apparaten laat ik sowieso draaien met flink zonneschijn maar nu helemaal fijn dat ik juist geld toe kreeg om ze te gebruiken. Zonnepanelen uitgezet zodat ze niet terug gingen leveren en apparaten aan. Blij met dynamisch en helemaal icm de panelen en de hoge vergoeding die ik voor teruglevering krijg Die panelen hebben me al flink wat geld uitgespaard en helemaal icm dynamisch.