Hey Ik ben hier nieuw en vindt maar niet maar ik moet zijn of hoe ik het moet doen om mij te laten pendelen!! Kan iemand me aub helpen?? Ben al 2 uur op zoe!! Groeten Cate
Bij sonja kun je je laten pendelen...heb een topic voor je opgezocht. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=pendelen Je kunt haar gewoon een pbtje sturen. dan geeft ze je al snel antwoord terug (in de topic staat nog dat ze vakantie heeft maar dat is inmiddels voorbij hoor ) Je zet in het pbtje je gegevens zoals naam en leeftijd en dan zal zei voor je gaan pendelen. Veel suc6 meid
hey Bedankt he. Heb je al kindjes??? Je bent even oud als ik!! Juist een paar dagen ouder ik ben geboren op 01/08/1984!!! Ik heb al een dochterje van bijna 11 maanden oud en wil al van toen ze geboren was een 2de maar kon mijn ventje niet overtuigen tot over 2 weken geleden!! Ben echt superblij!! En ben jij al lang bezig, aan welke ronde zit je??? Groeten Cate
Ik ben altijd al gek van kinderen geweest en heb nu ook wel een leeftijd dat ik graag zou willen, mijn vriend twijfelt toch nog wel en wil graag volgend jaar...ik heb gezegd als wij nu zwanger raken hebben we volgend jaar een kindje Ik ga er maar niet van uit dat het in 1x zal lukken. Ik heb zoiets van we zien wel hoe het loopt, en net als mijn vriend hoop ik volgend jaar ook op een wondertje