ik weet het niet meer....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door French, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb al 'n hele tijd krampen in m'n baarmoeder.
    dat is al begonnen zeker 'n week voor m'n nod....ik ben uit gegaan van 'n lange cyclus en daar ben ik nu al 4 dagen van overtijd en de krampen....zijn er nog steeds.
    het lijken ongikrampen maar toch ook weer niet.....het meeste zit aan de rechterkant maar de laatste paar dagen is het m'n hele baarmoeder die ik voel.
    ik heb ook als ik me beweeg dan voel ik het rechts het meest.
    is het nog 'n beetje te volgen :rolleyes:
    ik heb gisteren nog 'n test gedaan maar die was negatief.
    ik heb voor 'n vrijdag maar 'n afspraak gemaakt bij de dokter want ik wil toch weleens weten at dit is....misschien dat iemand dit herkend?
    nou ben ik ook aan het twijfelen over de test.....ik heb ze via internet besteld en het is zo'n dipstick.
    zal ik 'n ''goede'' test halen en morgen voor de zekerheid nog maar doen?
    ik ben al zeker 6 maanden met de pil gestopt.

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    JA, probeer het nog eens met een clear blue test.

3. Passoatje

Passoatje Actief lid

20 aug 2006
    318
    0
    0
    Sint-Truiden
    hoi meid
    Morgen is het mijn NOD dag en heb vandaag getest en deze is ook negatief..Khoop natuurlek wel dat alles nog op zijn pootjes terecht komt want ik heb natuurlijk te vroeg getest..
    Khoop natuurlijk ook dat het voor jou allemaal goed komt
    en je laat maar iets weten hoe je test nu is uitgedraaid!!
    ik zal in ieder geval voor je duime!!
    En ik hoop jij voor mij ook?
    :oops:

Kheb namelijk ook last van die krampjes en normaal heb ik NOOIT puistjes op mijn rug en nu staat die namelijk heel vol..Heb ook de indruk dat ik wat gevoelige tepels heb..NouJa zoals ik al hoop ik dat alles goed komt en dat ik toch prijs ga hebben
    hihi
    Veel succes meid!!
    dikke knuffel
    sara

4. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    jij ook dikke knuff terug sara....en ik zal ook heel hard voor jou duimen!

5. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb maar ff 'n test gehaald.....van de apotheek eigenmerk.
    nou ik ben benieuwd....maar ik denk zelf dat ik niet zwanger ben maar wat kunnen die steken dan zijn?

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik wou je vandaag ff mailen hoe het met je was.
    Maar heb je al getest met die apotheektest ? Als je al zo lang overtijd bent dan moet dat ook met overdagurine kunnen hoor.
    En heb je je hele cyclus ook getempt ? Dan weet je natuurlijk zeker wanneer je ei was, en of je nu dus overtijd bent of dat je weer een lange(re) cyclus hebt.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    hey albertina,

ik heb zo ongeveer hetzelfde, heb een vrij lange cyclus, maar wel altijd gelijkmatig. ben nu 3 dagen over tijd en heb krampen alsof ik elk moment enorm ongi kan worden, maar die krampen heb ik nu al een paar dagen. maandag heb ik getest en dat was negatief. vind het erg raar. Het is niet het einde van de wereld als ik niet zwanger blijk, maar vind het wel vervelend dat er niets meer op gang komt en ik de hele tijd zoveel buikpijn heb. ik wil zelf vrijdag nog eens testen, kijken wat het dan doet.

ik gerbuik trouwens strips, dacht dat die net zo betrouwbaar zijn als de bekende merken, maar hoor nu opeens dat clear blue wordt aangeraden als tweede test mogelijkheid? waarom?

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ja dat kan natuurlijk ook dat ik weer 'n lange cyclus heb maar ik vind die ''pijn'' in m'n baarmoeder zo raar....en vervelend natuurlijk.
    ik heb dit nog nooit eerder gehad.
    het is net als of ik ongie moet worden maar het komt maar niet.
    ik word daar best onzeker van en ik haal allemaal gekke dingen door m'n hoofd....en daarom ga ik ook maar 'n vrijdag na de ha (kon niet eerder)
    we zullen zien....ik hoop dat de ha er een verklaring voor heeft.

9. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik hoop het voor je! hou je ons op de hoogte?!

10. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb negatief getest vanmorgen....morgen ff na de ha.

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Shit meid !
    Ik hoop dat de huisarts je morgen verder kan helpen. Laat je ff weten hoe het was ?

12. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik kom net van ha af en er is niks om me druk over te maken.
    het heeft iets met m'n darmen te maken omdat ik al 'n paar weken niet goed na de wc kan en het kan 'n opkomende menstruatie zijn.
    ik was bang dat ik 'n ontsteking had ofzo maar dat is gelukkig niet!

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Oke gelukkig Albertina, nu dus maar vezelrijk eten dat je lekker kan p**pen, opdat je buikpijn/krampen maar snel weer weg gaat.
    En wat betreft die ongi laat die maar losbarsten, nieuwe ronde nieuwe kansen !

14. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    hahaha ja dat word bruin brood enne ik heb activia gehaald ;)

15. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi albertina

Ergens wel fijn om te weten waar het dus vandaan zou kunnen komen, en gelukkig dat geen ontsteking is ofzo.......

trouwens die activa helpt echt wel hoor. Eet nu al 3 mnd lang elke ochtend bij mijn ontbijtje zo joghurtje en kan bijna elke dag voor de grote boodschap en dat was daarvoor echt niet zo. Dan was ik vaak in de weer met homeopathische pillen etc.

Hopelijk heb jij er ook baat bij en is het vervelende gevoel snel voorbij.

Twinny

16. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik eet ook wel een activia maar nooit zo lang, ik eet het omdat ik het super lekker vind (die kleine aarbei toetjes) jummie !

Deel Deze Pagina