wie kan mij raad geven over prijzen babykamer? ik heb er een gezien!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 29 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Voor nieuw is het idd niet veel als je vergelijkt. Dus het is net welke keuze je maakt. Ik zou persoonlijk niet zo veel geld uitgeven voor meubeltjes, maar als je dit nu net mooi vind.

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ik zou er wel een kast bij willen. Ik zou gewoon nog even verder kijken, er komen zoveel aanbiedingen nog..

3. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het aanbod op MP is vrij wisselend en natuurlijk ook erg smaak afhankelijk. De soort babykamer die ik wou was op MP ook al snel 400-600 euro (qua vieringen, niet qua vraagprijs). Ik wou landelijk/wit/brocant van echt hout. Uiteindelijk voor 100 euro in grenen gekocht en zelf geverfd, nu is het helemaal mijn smaak.
    Als je soortgelijke meubeltjes zoekt als op de foto kan ik me voorstellen dat je het op marktplaats ook wat moeilijker vind om wat te vinden.
    Maar het loont wel om wat langer te zoeken (weet niet hoe lang je het al in de gaten houdt?).
    Aan de andere kant, vind ik de prijs die jij noemt ook echt niet duur en het scheelt veel gedoe. Voor mij persoonlijk is het dan nog te veel geld, maar dat moet je voor jezelf bepalen.

4. Girly1985

Girly1985 Fanatiek lid

15 mei 2013
    2.779
    743
    113
    Hoi ja ik zou ook zeggen ga wat jij mooi vind en waar jij je prettig bij voelt. Ik heb toender tijd bij de babydump het ledikantje gekocht die je ook gelijk als 1persoonsbed kon maken en een commode gekocht. Ik deed dat met de actie dat ik er een ggratis box bij kreeg en wij mochten voor 100 euro ook voor spullen uit de winkel shoppen. Dat was ook deel van de actie.
    Heb gewoon de sites van prenatal en babydump site in de gaten houden. Wij hebben alle spullen voor de kleine gekocht terwijl er allemaal kortingen waren moet ik zeggen bij de babydump. Waren er wel heel vroeg bij namelijk februari en was pas in juli uitgerekend maar ze kwamen het allemaal in de eerste week van juni brengen.

5. mappel

mappel Niet meer actief

wij kunnen geenvkast nemen, omdat we overal schuine wanden hebben en inbouwkasten. Dus daar kiezen we bewust niet voor:) ik kijk nog ff op mp

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind het ook wel meevallen hoor. Wij hebben gisteren een ledikant en een commode gekocht voor rond de 500 euro. Matras was wel duur. Iedereen zei bij ons ook, kijk op MO, maar ik kan er echt niet iets leuks vinden, en ik/wij hebben geen zin in gedoe met ophalen, naar boven sjouwen e.d. Nu wordt het gebracht en gemonteerd. E daar het ik wel wat extra euro voor over;)

Deel Deze Pagina