wie kan mij raad geven!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gwendatjuh, 1 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ja en zeker omdat je het bij je eerste kind ook had, vind ik het wel wat zeggen hoor! Misschien heb je wel een vroeg ei en snelle innesteling gehad, hoop het voor je! Heb over die predictertest ook wel negatieve verhalen gelezen trouwens, ik zou eerst even kijken op het forum voor de zekerheid :)
    Maar ik moet morgen en overmorgen al heel vroeg werken dus dan vind ik het niet zo relaxed. Zaterdag zou wel kunnen als is nog niet ongesteld ben dan. Ik laat het zeker weten! Al is de kans zo klein :(

2. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    @Gwendatjuh.... ik schreef ook "gemiddeld" En ook dat het zou kunnen dat je een heel vroeg ei hebt gehad. Maar ik wil je ook geen valse hoop geven vandaar mijn reactie.

Predictor is een merknaam op zich. Maar daar lees ik vaak negatieve verhalen over zoals mannen die posi testen en zelfs iemand zijn kraanwater hier op zp. Dus als je daar een 2e streepje op krijgt weet je eigenlijk nog niets.
    De kruidvat testen ( 2 voor 5,-) staan het beste bekend. Kun je ook 4 dagen voor nod doen. Máár ongeveer 50% van de zwangerschappen gaan voor nod alsnog mis. Dus met een positest voor nod is het nog spannend. En niet iedere zwangere test zo vroeg voor nod al positief.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Eerste dag van je laatste menstruatie: 14 juli 2012
    Een beetje vruchtbaar: 25 juli 2012
    Vruchtbaar: 26 juli 2012
    Erg vruchtbaar: 27 juli 2012
    Eisprong: 28 juli 2012
    Innesteldag: 2 augustus 2012
    Vanaf hier kun je testen: 11 augustus 2012
    Vermoedelijke bevallingsdatum: 20 april 2013

Je hebt waarschijnlijk nog maar net je eisprong gehad. Vervolgens moet het zich nog innestelen.

Het lijkt me dus errug vroeg voor zwangerschapssymptomen. Misschien dat je last hebt van je eisprong? Sommige vrouwen zijn rond die tijd en ook even na die tijd erg misselijk.

Hoop dat je over een dikke anderhalve week een mooie positieve test in handen mag hebben! :D

En NIET met Predictor testen. Iemand van dit forum heeft een zwangere man volgens Predictor en iemand anders heeft zwanger kraanwater. Predictor Vroegtest geeft heel veel vals positief en bij degenen die juist zwanger zijn, negatief aan.

4. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    we wachten het nog maar even af en zien het wel.

jojo1984,
    weet jij al iets heb je al een positiefe test gehad?

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Nope, vanochtend nog omo wit. . Afgelope 2 maanden duurde ongi ook wat langer dus denk nog steeds dat het er aan komt. Ben nu echt supermoe, licht duizelig, licht misselijk, beetje buikpijn en gister een druppel bruinverlies, zegt allemaal nog niet zo veel dus. Hoe is het bij jou?

6. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    hier nog steeds hetzelfde misselijk elke dag, nu sinds 2 dagen krampen onderin me buik. iets gevoelige borsten.
    maar denk dat me lichaam me voor de gek houd daar ga ik maar vanuit dan kan het altijd meevallen.

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Toch klinkt het veelbelovend :p ik blijf voor je duimen!

8. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    dankjewel!! volgens kennissen leek ik zwanger maar daar ga ik maar niet te veel opin.
    heb erg veel krampen onderin me buik op het moment. maar geen ongi krampen.
    bij jou zet niks door kwa ongi?

9. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Nee niets, had vrijdag wel al ongi buikpijn, dus dacht nu gaat het komen, maar nog niets. Maar zoals ik al zei duurde laatste 2 cyclussen ook langer. Miss was die pijn vorige week vrijdag wel een verlaat ei? :) hoop dat je kennissen het goed zien! Spannend hoor :)

10. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    ook voor jou hoop ik het, we duimen voor elkaar haha.

11. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik voel me slecht vandaag! Heb zo'n naar gevoel in mn onderrug, soort zenuwpijn alsof ik me verrekt heb ofzo, maar heb niets verkeerd gedaan volgend mij, kan amper lopen en zitten, niet echt lekker werken. Verder vannacht weer een druppel bruinverlies, that's it. Een pijnlijke rechterboob en weeig misselijk de hele tijd.

Hoe is het met de andere dames vandaag? Nog getest?

12. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    Oo dat klinkt ook veel belovend, wie weet is het toch raak, anders even een test wagen.
    Hier nog steeds hetzelfde misselijk, krampen.
    Gisteren testen besteld via internet voor 6 dagen voor je ongi. Dus even wachten tot ze binnen zijn en dan kijken of het wat is of niet!!

13. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ja behalve dat het dus eigenlijk niet kan :p vraag me af of ik mezelf zo ontzettend schijnzwanger zit te denken. Volgens mij zijn mijn borsten groter namelijk haha maar misschien is dat ook wel psychisch ;)

Jou klachten bieden ook nog hoop! Wat voor testen zijn dat dan die je besteld hebt? Wanneer krijg je ze binnen? :) Ik heb vandaag en morgen geen tijd om te testen, steed allemaal afspraken, dus wordt woensdagmiddag op zn vroegst, maar dat is miss wel goed ook. 2 mnd geleden was mn cyslus ook 33, dus tot dan wachten is denk wel goed.

14. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    dat zijn testen die je 6 dagen van te voren kan doen, van die strips. ik krijg ze morgen als het goed is dus we zien wel.
    vind het wel spannend maar denk het niet eigenlijk.
    klachten blijven wel bestaan.
    hoop voor jou dat het wel echte klachten zijn en dat je woensdag posi test.

15. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Ik had gespannen borsten.. Emotioneel en "ik dacht het te weten" :)

16. 2deWolk

2deWolk Actief lid

25 mei 2012
    272
    0
    0
    Assen
    hoe kwam dat dan Chaii? had je een cyclus overgeslagen of vanzelf?

17. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ik ben ongesteld geworden vandaag :( die zenuwpijn in mn rug is gelukkig tegelijk met de noorderzon vertrokken, mn misselijkheid niet.. zal toch de spanning zijn. Oktober naar het ziekenhuis :(

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    HOi Jojo, waarom ga je in oktober eigenlijk naar het ziekenhuis als ik vragen mag. Als ik goed tel, zijn jullie toch pas 6 tot 7 maanden onderweg?

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Dat klopt, maar mijn vriend heeft anderhalf jaar geleden chemo gehad en in juni zijn zijn zaadjes gecontroleerd op beschadiging daarvan en de motiliteit is te beschadigd om spontaan zwanger te kunnen worden. Dus in oktober hebben we een afspraak om informatie in te winnen over de mogelijkheden, kansen ed.

20. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    heej jojo, balen zeg!! op naar de volgende ronde.
    erge krampen denk dat ongi eraan komt. dus hier waarschijnlijk ook helaas op naar volgende ronde.
    testen zijn nog niet binnen kan niet meer wachten haha.

Deel Deze Pagina