Wie kan mij snel helpen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LDP, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LDP

LDP Lid

10 nov 2006
    45
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben helemaal op van de zenuwen, want ik het net een predictor test
    gedaan en die geeft heel licht aan dat het deze keer raak is.
    Maar omdat het echt heel licht is wil ik het nog niet geloven.

Kan iemand mij helpen, ik heb geen digitale camera dus dat gaat niet
    lukken.

Ik heb wel al een paar dagen last van mijn borsten en vooral aan de
    zijkant. Verder heb ik soms wat krampen in mijn buik.

Ik hoop dat iemand snel iets van zich laat horen.

Groetjes L

2. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    In principe geeft een test alleen een streep aan als er hcg in je lichaam aanwezig is. En dit hormoon kan alleen aanwezig zijn als je zwanger bent! Dus van mij alvast een voorzichtige felicitatie. Test over twee dagen nog een keer en kijk of de uitslag dan duidelijker is. Dan heb je ook meer zekerheid.
    Gr prima

3. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Licht positief is ook positief hoor! Als je pas kort zwanger bent heb je soms nog maar weinig van dat HCG hormoon in je lichaam (waar de test dus op reageert), en als je dan een paar dagen wacht, heb je vaak ineens een veel dikkere streep!
    Ik vind zelf de Clearblue Digitaal het handigst. Die zegt gewoon ZWANGER of NIET ZWANGER. Kan niet duidelijker dus! Anders probeer je die nog?

Gefeliciteerd in ieder geval!

4. Melis83

Melis83 Actief lid

11 jan 2007
    235
    0
    0
    Accountant
    Rotterdam
    Hoi LDP,

Zoals de andere meiden het zeggen, streep is een streep. Ik feliciteer je ook al vast.

Je kan ook misschien een afspraak maken bij de HA morgen en daar nog een keer testen.

Succes

5. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Predicor was bij mij ook negatief, de test van het kruidvast was gelijk positief. Wellicht heb je bij die van het Kruidvat minder HCG nodig.
    Je hebt ook bij het Kruidvast van die digitale testen, die geeft gewoon met letter aan ZWANGER/ NIET ZWANGER (op het laatste zit je natuurlijk niet te wachten) :)

Succes
    Tess

6. Tess2704

Tess2704 Lid

17 apr 2007
    76
    0
    0
    Account Manager
    Predicor was bij mij ook negatief, de test van het kruidvast was gelijk positief. Wellicht heb je bij die van het Kruidvat minder HCG nodig.
    Je hebt ook bij het Kruidvast van die digitale testen, die geeft gewoon met letter aan ZWANGER/ NIET ZWANGER (op het laatste zit je natuurlijk niet te wachten) :)

Succes
    Tess

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    predictor test zowieso heel licht, ik had 2 vet positieve clearbleu's en toen wilde ik toch nog een andere betrouwbare en toen kocht ik die van predictor (weliswaar met late middag urine en ontzettend licht dat het wel water leek)...maar die was wel positief, stond een heel licht stipje in het midden...waarschijnlijk komt dat ook doordat ie nat is....kijk straks nog even als de test echt helemaal uitgedroogd is....als ik de test nu bekijk zie je de stip wel heel duidelijk...

maar tja als ie er staat... :)

Deel Deze Pagina