je mag zeker de moed niet verlezen, na 3 jaar hier ook zwanger en dat ging mis bij 6 weken, 4 maanden na de miskraam weer zwanger, ging mis bij 10 weken, en half jaar na de 2de miskraam (en totaal 4 jaar) weer zwanger en ben vandaag 15 weken zwanger! En het blijft heel spannend. En mensen die zeggen dat je blij moet zijn dat je zwanger kan worden, weet je, dat dacht ik na de eerste miskraam ook, na 3 jaar wisten we eindelijk dat het kon. Maar na de tweede ben ik ook even in een zwart gat gevallen. Medisch gezien moesten we verplicht 3 a 4 maanden stoppen, en dat heeft me wel echt goed gedaan. Je bent nog maar 8 maanden bezig, dus dat je nu zwanger bent geworden is best snel! Hou even paar maanden pauze, ga er niet mee bezig zijn en doe even andere dingen. En daarna weer verder met zwanger worden, als je weer moed hebt gevonden! Want dat is wel nodig.
Die kan nog donkerder zou morgen met je 2e plas nog eens testen want je zit wel dicht bij je piek Ik heb zelf bij de Action testen dat ze eigenlijk nooit net zo donker worden als je controle streep dus even rekening mee houden
Denk dat het echt even uitvogelen is hoe de testen bij kou zullen reageren op de lh piek. Bij mij werden ze namelijk wel best donker. Zie foto. Terwijl ze bij een ander bijv wat lichter blijven. Je zou zelf moeten door testen om er achter te komen. Succes!
Zoals die van jou is worden die van mij ook, maar daar is de test streep nog steeds niet net zo donker of donkerder dan de controle streep maar donkerder als dat krijg ik hem niet
Ik wilde er niemand mee kwetsen, ik snap ook dat je verdrietig bent als het wel lukt en het gaat niet door. Maar ik probeerde je er de positieve kant van te laten zien, uiteindelijk is dat volgens mij de enige manier om uit een zwart gat te komen. En daarom vertelde ik ook waarom het vaak mis gaat in het hele begin. Je bent nog niet lang bezig en je was maar heel pril zwanger, ik heb n biochemisch opleiding gedaan waarin we leerden over alle controleprocessen bij DNA replicatie in hele vroege embryo's; het feit dat je een miskraam kreeg betekent echt niet dat je niet zwanger kan blijven. Niet voor niets lopen de helft van de bevruchtingen voor de dagen rond de nod uit op een miskraam. Het is een heel ingewikkeld proces, en gelukkig is ons lichaam in staat een groot deel van fouten te herkennen. Dat doet absoluut niet af van het verdriet, maar misschien wel een beetje van de onzekerheid. We hebben allemaal onzekerheid en twijfels, maar ik vind het persoonlijk fijn om te weten waar dingen vandaan komen, of het hoort en een reden heeft, en 8 maanden is heel normaal, hoewel ik dat toen ook al heeeeeel lang vond.
Of je nu 8 maanden bezig bent of zoals hier 13 maanden maakt niet uit. Ik voel je pijn... We hebben allemaal een grote wens om zwanger te worden en te blijven. Hier ook bij 4 weken na positieve test helaas "gewoon" ongesteld geworden. Maar omdat ik al een zoontje heb wist ik hoe het voelde om zwanger te zijn en voelde me ook echt zwanger. Vandaag ongesteld geworden dus op naar ronde 14. We mogen starten met iui of ivf ivm matig zaad van mijn man. Dan kun je denken joepie jullie worden geholpen maar wie zegt dat dat wel tot een zwangerschap zal leiden?! Het is een grote onzekere tijd en ik wil iedereen die in een soortgelijke situatie zit alle sterkte toewensen!
Sorry voor mijn hele late reactie. Maar ik ben die ronde zwanger geworden terwijl de test streep toch echt wat lichter was dan de controle streep. Dus bij mij wordt hij ook echt niet net zo donker of donkerder en ben inmiddels toch echt al bijna 21 weken zwanger. Dus ik zou zeggen(ookal beweren heel veel van niet) dat je test dan wel degelijk positief zou kunnen zijn hoor! Inmiddels je nod al geweest denk ik? Hoop voor je dat je snel een positieve zwangerschapstest mag hebben!
Dankjewel! Ben best beetje jaloers hoor. Zit inmiddels op dag 91 van eerste cyclus na stoppen pil zonder ongesteld te zijn geweest. Twee weken geleden voor het laatst een test gedaan, die was negatief. Voel ook niets hoor, dus ben ook niet zwanger.. heel af en toe een licht brandend gevoel in mijn borst maar dat duurt een paar seconden. Waarschijnlijk had ik dat vroeger ook al maar nu ga je er ineens op letten. Geen misselijkheid of steekjes. Nergens last van, dus ik test alleen af en toe voor de zekerheid, maar zou wel graag eens "echt" meedoen. Ik maak me nog niet echt zorgen maar vind het wel vervelend. Sorry hoor dat ik zo je shine steel maar ik moest even van me afschrijven. Nogmaals heel heel hartelijk gefeliciteerd!
jeetje wat heftig mamamd! kan me voorstellen dat je gewoon onzeker wordt van je lichaam.. ik herken dat (vanuit ander perspectief) hier na ong 51 rondes nog steeds niet zwanger.. hoop echt dat het gauw mag blijven plakken bij je!