Joepie, vanmorgen heb ik mijn mooie nieuwe moederfiets mogen bestellen. Helemaal blij, maar nu moeten er nog zitjes en tassen bij uitgezocht worden. En daar komt een probleem, ik heb laatst bij iemand in de stad gezien, dat ze allemaal het zelfde printje hadden. Dit lijkt mij dus super gaaf. Maar op google zie ik door de bomen het bos niet meer. En de fietsmaker (oudere man) vond geloof ik mijn verzoek maar vreemd. Als ik hem een linkje kon leveren, zou hij het wel regelen voor me, maar zelf wist hij zo niet waar hij het zoeken moest. Nu dus mijn vraag, wie heeft dit er waar heb je dit gekocht? Van welk merk?
Ik heb het zo gekocht bij de mamafiets, hij stond er zo en zo heb ik 'm gekocht. Twee kussentjes voor een voor- en achterstoeltje van Bobike en bijpassende fietstassen. Ze noemden het een inlaypakket. Misschien kan je daar iets mee?
ja ik heb die van basil ook voor in bobike stoeltjes. Ik heb het allemaal bij de halfords gekocht, de tassen en kussentjes.
Inderdaad basil. Qibbel heeft veel motiefjes met bijpassende tassen. Tip online scheelde soms wel 20 euro op fietstassen per site. Dus mocht je eenmaal iets gekozen hebben, google erop verder en het bespaard enorm.
Hier ook basil met roosjes en ruit. http://www.basil.nl/assortiment_detail.asp?titel_var=2&lang=1&id=171&pg=6 deze serie, zelfs zadelhoesje is rood met stippen
Bedankt voor alle tips. Heb inmiddels wat uitgezocht van Basil. Doorgegeven aan de fietsenmaker, want ik kreeg ze er bij van hem. Kregen flinke korting op de fiets en alles er bij, omdat mijn schoonouders tegelijke tijd 2 electrische fietsen bestelde. Als het goed is is hij er halverwegen komende week!!