Nog steeds geen pos ovutest?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tessie26, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessie26

Tessie26 Lid

22 jun 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wij zitten inmiddels in de 7e ronde voor een eerste kindje. Mijn cyclus varieert van 24-32 dagen. Ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten (dipstick van sensitest) vanaf dag 7 en heb nu op dag 16 nog steeds geen postieve test gehad. Heb elke dag rond hetzelfde tijdstip getest en drie uur van tevoren niks meer gedronken of geplast.
    Ik snap er niks meer van, hoopte met de ovulatietesten meer inzicht te verkrijgen in mijn cyclus, maar hier word ik alleen maar onzekerder van. Betekent geen postieve test geen eisprong en dus ook niet zwanger kunnen worden :(????????
    Graag jullie tips!

Groetjes Tessie

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Als je deze keer een cylcus hebt van 32, dan heb je ongeveer 14 dagen daarvoor je eisprong, dus op dag 18, dus even doortesten?
    Of misschien heb je per ongeluk toch je eitje gemist?
    Zijn je testen helemaal niet donkerder aan het worden?
    En anders temperaturen?
    Dan zie je weliswaar pas achteraf dat je je ei heb gehad, maar daardoor krijg je ook meer inzicht in je cyclus.

3. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Hoi Tessie het kan heel goed zijn dat je wat later in je cyclus positief test. Ik heb ook regelmatig een cyclus van 32 dagen en dan test ik pas positief rond dag 20/21. Succes!

4. Tessie26

Tessie26 Lid

22 jun 2009
    57
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank voor de reacties!
    Cycus van 32 dagen is maar zelden, meestal 24-27 dagen, vandaar mijn zorgen.
    Testen zijn echt nog super negatief, nog geen 2e streepje te bekennen. Temperaturen is erg lastig voor mij i.v.m. onregelmatig werken met nachtdiensten.
    Ik test nog maar even door en hopelijk toch een dezer dagen een 2e streepje. Tot die tijd toch maar om de dag vrijen, voor de zekerheid (en de fun haha) en proberen me niet teveel zorgen te maken (dat is nog het moeilijkst....)
    Had nooit gedacht dat het gelijk raak zou zijn, maar inmiddels in ronde 7 krijg ik toch steeds meer het gevoel dat het niet gaat lukken bij mij... Mijn ouders hebben er lang over gedaan om mij te krijgen en ik haal me nu van alles in mijn hoofd (ik heb geen eisprong, slechte eitjes, heb het vast ge-erfd enz enz) zucht.... proberen positief te blijven en anders aan het eind van het jaar maar naar de huisarts...

Groetjes

Deel Deze Pagina