Hoi, Ik ben 25 jaar en ben nu voor de 1ste keer zwanger!...Ik ben nu precies 6 weken. Ik maak me eigen nu alleen veel zorgen...Ik ben namelijk vorige week een klein beetje bloed verloren en daarna elke dag wat bruine afscheiding en dan heb ik er ook nog is diarree bij ...Afscheiding verlies ik vooral met het druk zetten van de ontlasting. Dit duurt nu al 6 dagen zo...maar heb gelukkig helemaal geen last van buikpijn! Wat is dit?Ik ben bang dat het niet goed is...Kan iemand mij vertellen wat het zou kunnen zijn? N.
hallo noor, ik denk dat er niets aan de hand is en dat het bruine bloed oud bloed van de innesteling is. en je hebt ook geen buikpijn toch? mocht je er echt gek van worden, zou ik de verloskundige vragen om een spoedecho, alleen om je gerust te stellen. ik wens je een hele fijne zorgeloze zwangerschap en maak je niet te druk he? liefs, franka (mama van 3 kinders en bezig voor de laatste)
Ten eerste dit hoeft niks te betekenen Sta je al ingeschreven bij een vk? Bel sowieso even daar heen en leg uit wat er aan de hand is. Je bent net 6 weken dus een echo is nog net wat vroeg omdat het hartje rond de 6 weken gaat kloppen. Je kan wel proberen of je dan met 7 weken langs mag komen voor een echo,voor je eigen gemoedsrust.
Het hoeft niets te betekenen hoor!! Mijn eerste 3 miskramen hadden geen druppel bloed of buikpijn vooraf aangegeven (curretages), de laatste miskraam had ik echt enorme krampen, echt hele erge buikpijn en veeeeel bloedverlies... Het zegt echt niets, ken meiden zat die hun hele zwangerschap bruinverlies hadden. Pas als het op een echte menstruatie gaat lijken, dan zou ik even een echo laten maken. Heel veel sucses