As donderdag heb ik mijn eerste echo al. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig. Ik ben zo bang dat ze dadelijk zegt, sorry maar ik zie het hartje niet kloppen het is niet goed. Ik heb wel veel bijwerkingen, misselijk overgeven moe. Maar dat geeft geen gerantie dat het goed gaat. De dagen duren nu wel heel erg lang. Sorry dit moest ik even kwijt.
herken ik heel goed hoor,die zenuwen voor je eerste echo kop op,voor je het weet,is het zover,en positief blijven denken veel plezier en sucses met je eerste echo
Chantal! Ik heb hetzelfde en ik denk nog vele met ons Ook heb ik op donderdag mijn eerste echo en ben mega bang dat het niet goed is.. De tijd lijkt voorbij te kruipen en ben er met mijn gedachten niet bij.... Ik weet dat je hieraan niets hebt, maar ik wilde je toch laten weten dat je niet de enige bent! Succes en liefs
Hey Chantal, Had ik ook hoor. Heb vorige week donderdag mijn eerste gehad. Moest om 17u in het ziekenhuis zijn, lieten ze ons daar nog tot 18u wachten! Ik verging van de zenuwen. Maar het moment dat je daar dan ligt en het hartje hoort slaan..... onbeschrijfelijk! Geniet ervan! Liefs Nanske.
Ik denk inderdaad dat iedereen dat wel heeft die zenuwen. Je bent er inderdaad met je gedachte niet meer bij. Maar ik probeer echt positief te blijven.
Allemaal van harte met jullie zwangerschap! Enne inderdaad heel herkenbaar had het zelfs met mijn 20 weken echo! Maar geniet maar lekker van jullie echo! Groetjes Meertje
Heel herkenbaar. Je gaat je nu wel vaker zorgen maken (zeg ik niet om je bang te maken). Maar dat je al je klachtjes hebt is natuurlijk wel goed. (ze zeggen dat als je goed misselijk bent de kans op een miskraam kleiner is). geniet donderdag van je echo! @meertje. Precies heb ik ook. Ik kijk er echt naar uit naar de 20 weken echo maar ben ook erg zenuwachtig of alles wel goed is.
Oh helemaal gerkenbaar hoor meid. De vorige keer ging het 2 dagen voor de 9 weken echo mis dus ik was super nerveus. Dit hebben we ook aangegeven bij de dame die de echo maakte en die zei:"dan gaan we nu eerst kijken en dan de formulieren invullen" Ik kreeg meteen antwoord dat het hartje mooi klopt dus er vielen kilo's aan onzekerheid van onze schouders.
ik heb ook donderdag mijn eerste echo.ben ook zo verschrikkelijk zenuwachtig en ben erg onzeker heb dus al een keer meegemaakt dat ik een echo kreeg met 11 weken dat het vruchtje al bij 7 weken was gestopt met groeien.een ma dus. wat me ook onzeker maakt is dat haast geen symptomen heb behalve gevoelige tepels. kan haast niet wachten tot donderdag maar merk nu dat de angst ook wel weer toeslaat. hoe laat moet je chantal?ik moet om 14:30 groetjes
Ik ben bang voor elke echo! Volgens mij is het normaal dat je die onzekerheid hebt, je voelt nog niets etc.. maar ik geloof erin dat dit betert als je de kleine voelt schoppen x
Meiden heel veel sterkte met jullie zenuwen de aankomende dagen ik leef echt met jullie mee. En donderdag einde van de middag zitten jullie allemaal stralend naar jullie foto van de echo te kijken.
Ik ben benieuwd waarneer ik mag Ik heb vanmiddag een gesprek bij de VK. Vorige week intake gehad dus. Hopelijk duurt het niet zo lang want ik wil zoooo graag weten of het goed is. Hahaha en zoals ik overal al lees....heeft bijna iedereen dit
He Ellen291982, Ik heb weken wakker gelegen voor die 20 weken echo en niets of niemand kon mijn zenuwen weg nemen. Het hoort helaas allemaal bij. Probeer je niet al te zenuwachtig te maken en geniet lekker (makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het hahaha). Groetjes Meertje
Nou ik mag uitkijken naar 4 februari...dan krijgen wij de eerste echo. Dus nog even een beetje in spanning blijven :x