Lieve meiden, Na 2 miskramen toch weer razendsnel zwanger. Ik ben enerzijds heel blij en dankbaar, anderzijds zeer bang en alert. Ik weet al een tijd dat ik zwanger ben, en in die tijd heb ik al vele angst-pieken doorstaan. Voel ik iets? Voel ik niets? Nu geef ik me er aan over. Ik ben zwanger. Op 15 januari heb ik een vroege echo en dan mogen we zien of het daadwerkelijk goed is gegaan. voor alle Onbevangenen onder ons: geniet! voor allen die dit kwijt zijn geraakt: houd moed! liefs, Amber
Jaaaaaah, Amber is opnieuw zwanger! Mooie banner heb je. Ik hoop dat het deze keer goed zal gaan en zou je willen meegeven dat je vertrouwen moet houden in de goede afloop. Ik hoop toch zo dat jij over 8 maanden een hele mooie en gezonde babe in je armen zult houden. Daar duimen we voor. Heel erg gefeliciteerd en een dikke knuffel van, Marla
Gefeliciteerd meid! Nu deze keer er goed van genieten! Er van uitgaan dat het goed zit. Groetjes Minka
Van harte gefeliciteerd! Na 2 mk gaat onze zwangerschap heel goed! Houd moed en probeer er van te genieten! Fijn dat je zo snel al een echo hebt. liefs, Cleo
Hey Amber, ik hoorde via Marla dat je zwanger bent, joepie! Proficiat! Ben echt blij voor je. Ik hoop en ik duim voor je dat deze zwangerschap goed verloopt! succes! flyke
Hey Amber, Super!Onwijs gefeliciteerd. Ik ga voor je duimen dat het deze keer goed gaat. Ik begrijp je gevoelens van onzekerheid...ik hoop dat naarmate je zwangerschap vordert het vertrouwen terug komt. Groet, Kike
gefeliciteerd meid! probeer er van te genieten, is makkelijker gezegt dan gedaan ik weet het maar toch... moet het echt proberen! liefs van bianca