Ik heb pas een blackberry bold 9780. Wie kan mij helpen?, ik heb de cd die erbij hoort op de computer gezet, en als ik mijn blackberry en mijn computer aan elkaar zet vraagt hij om een wachtwoord????? Echt geen idee, hij reageert niet op 0000 en ook niet op mijn wachtwoord die ik gebruik om mijn mobiel aan te melden. En ook niet op mijn wachtwoord voor blackberry world. Wat willen ze dan???? maar goed ik zit nu op poging 9/10 en hij zij dat als ik hem nu weer fout had zouden alle info gewist worden. Heb hem dus maar snel uit gezet. Wie kan mij helpen? Waar vindt ik dat wachtwoord???????
Hey meis, Wat bizar, ik heb ook een BB 9780 maar heb dit nog nooit gehad. Mocht niemand je hier kunnen helpen misschien even je vraag voorleggen aan klantenservice van blackberry?
Misschien rare vraag, maar waar vind ik het telefoon nummer daarvan? Oja, ik kon niet anders en hij heeft toch mijn hele telefoon gewist! Echt balen, moets alles opnieuw invoeren.
Ik heb hier ook nooit een wachtwoord in hoeven voeren bij de cd of om een connectie te maken met mijn bb en de pc (via de usbkabel)
misschien de wachtwoord van jou computer ofzo maar denk dat je beter even klantenservice kan bellen heb dit nog nooit gehad erg vreemd