Blackberry Bold 9780

Discussie in 'De lounge' gestart door tinkerbel, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Ik heb pas een blackberry bold 9780. Wie kan mij helpen?, ik heb de cd die erbij hoort op de computer gezet, en als ik mijn blackberry en mijn computer aan elkaar zet vraagt hij om een wachtwoord?????
    Echt geen idee, hij reageert niet op 0000 en ook niet op mijn wachtwoord die ik gebruik om mijn mobiel aan te melden. En ook niet op mijn wachtwoord voor blackberry world. Wat willen ze dan???? maar goed ik zit nu op poging 9/10 en hij zij dat als ik hem nu weer fout had zouden alle info gewist worden. Heb hem dus maar snel uit gezet. Wie kan mij helpen? Waar vindt ik dat wachtwoord???????

2. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis,

Wat bizar, ik heb ook een BB 9780 maar heb dit nog nooit gehad. Mocht niemand je hier kunnen helpen misschien even je vraag voorleggen aan klantenservice van blackberry?

3. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Misschien rare vraag, maar waar vind ik het telefoon nummer daarvan?

Oja, ik kon niet anders en hij heeft toch mijn hele telefoon gewist! Echt balen, moets alles opnieuw invoeren.

4. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb hier ook nooit een wachtwoord in hoeven voeren bij de cd of om een connectie te maken met mijn bb en de pc (via de usbkabel)

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

misschien de wachtwoord van jou computer ofzo
    maar denk dat je beter even klantenservice kan bellen
    heb dit nog nooit gehad erg vreemd

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie