Elke keer als ons meisje bv krijgt zit ik op bed en ligt zei op mijn arm (ik weet niet hoe je deze houding noemt). Dit is ook de enige manier dat ze fatsoenlijk drinkt. Maar sinds ze ontdekt heeft dat ze omhoog kan komen doet ze dat de hele tijd. Dan drinkt ze 3 slokken en dan probeert ze omhoog te komen, en dan drinkt ze weer een slok. Zo gaat dat de hele tijd. Kennen jullie dit, en hoe loste jullie dat op? Op een andere manier drinkt ze niet zo effectief. En zal ze hoe ze nu bezig is toch genoeg binnen krijgen?
madonna houding ja herkenbaar en weinig aan te doen behalve een sterke en euke ketting dragen waar aan te frunniken is.
Dat doet mijn zoon ook, is ook heel erg snel afgeleid. Alles lijkt veel interessanter dan bv. Ik probeer zo weinig mogelijk prikkels geven tijdens het drinken, maar hij ziet altijd wel weer iets wat heel interessant is. Echt helpen kan ik je niet.
dochter is ook snel afgeleid! ik zit nu altijd in de voedingsstoel op haar slaapkamertje, dan gaat het het beste. in de woonkamer wil ze alles bekijken
Hier ook zo'n kleine druktemaker. Vertoont ook zulk gedrag sinds een paar weken. Hij neemt twee slokken, trekt zich los, kijkt om zich heen, en dan weer een paar slokken, lostrekken, etc. Ik word hier ook echt een beetje simpel van. De houding en plaats maakt niet veel uit. Ik leg hem dan altijd maar eventjes weg als hij zo doet. Ga ervan uit dat wanneer hij echt honger heeft, hij niet zo doet... Dan proberen we het en kwartiertje later weer. Dat werkt voor ons het beste, want ik merk aan mezelf dat ik echt kriegelig word als hij zo drinkt.