Wanneer houdt hummel op m'n boobs als voedingsbron te zien???

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mijkeltje, 21 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Prachtig natuurlijk dat m'n twee maanden oude dochter instinctief m'n boobs herkent als 'hee, da's iets waar voeding uit zou moeten komen', maar ik geef kunstvoeding... Al vanaf haar geboorte...

Dus 't bevreemdt me wat dat ze nog steeds een zogeheten snuffelreflex heeft in die regionen.. Mijn oudste heeft dat nooit zo sterk gehad toen ze eenmaal kunstvoeding kreeg (zij heeft wel eerst BV gehad..)

't Maakt me niet uit hoor, 'k vind 't wat sneu voor haar, dat wel.. Maar ik vraag me wel af of er misschien dames zijn die 't herkennen bij hun hummeltjes?

2. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Niemand???

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    mitchell heeft dat ook een paar weken gehad
    werd steeds minder en het is helemaal gestopt rond 8 weken ongeveer
    bij de een is het eerder dan bij de ander
    wie weet stopt jou kleintje er ook snel mee ;)

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik moet zeggen dat ik dat toch wel fijn zou vinden, als ze op een gegeven moment niet meer zo snuffelt...

Ik vind het soms best wat moeilijk dat ik gekozen heb voor KV (niet zo dat ik er van wakker lig of zo, maar 't gaat wat tegen m'n natuur in, zeg maar...) vanwege m'n eigen gezondheid en als je kind dan ook nog continu zo blijft snuffelen, maakt dat er niet altijd makkelijker op..

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ach, dat is wel een beetje zielig ja, dat gesnuffel en gezoek. Misschien kun je een luchtje opspuiten, wat de geur een beetje overheerst. Geen idee hoor of dat zo werkt, maar het valt te proberen.

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    O, ik heb gelijk asociaties dat ik met m'n deoroller over m'n tepels heen ga.. Ik denk dat m'n man heel, heel, heel erg raar op zou kijken, haha!

Ik ben niet zo van de luchtjes, maar ik ga 't eens proberen.. Misschien werkt 't...

7. Maccy

Maccy Bekend lid

26 dec 2008
    513
    0
    0
    Die van mij doet het nog steeds, en soms bijt hij zelfs. Hij heeft drie maanden borstvoeding gehad, maar ik voel me ook altijd wat ongemakkelijk als hij dat doet. Als of ik me schuldig moet voelen, zo voelt het soms.

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ja, precies.. Vooral als die reflex, zoals bij mijn dochtertje, best heftig is.. Ik sta absoluut achter m'n keuze, maar 't was geen makkelijke keuze en op zo'n moment komt inderdaad een klein stukje schuldgevoel omhoog..

Maar ja, 'n mamma die niets meer kan had ze ook niets aan gehad natuurlijk...

Deel Deze Pagina