Oke, ik ben het er niet mee eens dat er veel oordelen klaar staan, het is haar situatie met die van haar man.. Maar ik vind ook dat zij verstandiger had mogen handelen als moeder en als vrouw.. in een relatie hoort er eigenlijk rekening houden met de ander en ja je kan niet zomaar alleen gaan beslissen om geen ac meer te gebruiken.. Maar alsnog het is en blijft haar situatie, en als we moeten gaan kijken hoe zielig het wel niet is voor haar vriend en kind (eren) dan kunnen we ook zo heel NL afgaan.. en ook andere dames aanspreken.. en idd als je zoiets zet kan je wel reacties erop verwachten.. maarja.. Ik wens dr veeeeeeellll succes..
Goed als je als man zijnde (nog) geen kinderen wil, waarom wel vrijen zonder ac en zonder condoom.. Die test vind ik ook vreemd! Ben benieuwd naar je test van morgen.
Als je man denkt dat jij netjes de pil oid slikt hoeft hij toch geen condoom om? Mijn man vertrouwd mij ook dat ik netjes de pil slik. Relatie moet toch ook gebasseerd zijn op wederzijds vertrouwen.
Krijg een raar gevoel bi dit topic.....bij je andere heb ik ook al gezegd dat je test negatief is en dat je een nieuwe moet doen... De rest wat je schrijft is gewoon ronduit belachelijk!
pff wat een verhaal en reacties, maar ieder zijn eigen mening en je vroeg wat we van de test vinden. tja idd toch even een nieuwe doen, want hij ziet er niet helemaal betrouwbaar uit.!!
je woordkeuze zal wel met je taal idd te maken hebben, "hebben etc" alsof je ze zo van straat plukt. verder vind ik het erg oneerlijk behalve voor jezelf, samengevat egoistisch maargoed ik hoop dat je man er uiteindelijk blij mee is en jou en je kindje steunt. ennuh die derde ga je toch wel even anders doen lijkt mij!? ik zou testen met cb+ indicator, duidelijke test!
Helemaal waar..... ALS je weet dat de andere partij geen ac gebruikt... Maar als je erop vertrouwd dat diegene wel ac gebruikt hoef je jezelf toch ook niet nog eens te beschermen tegen een zwschap met bijv een condoom?
Ja dit soort reacties kun je toch wel verwachten? Je lokt het zelf een beetje uit hoor...dus nu niet opeens zo reageren
Nee ze zei zelf dat haar man niet wist dat ze onveilige sex hadden gehad. En aangezien hij ook al niet blij was met zwangerschapnr 1 (werd pas een beetje blij na de geboorte) ga ik er vanuit (wat ik eigenlijk niet moet doen maarja) dat de eerste ook op deze manier is verwekt.