Bij deze webwinkel zie ik geen thuiswinkelwaarborg, maar ze hebben een aantal artikelen die ik erg graag wil hebben en ze verzenden gratis. Dus hebben jullie hier al eens wat besteld en was het ok?
ik heb geen ervaring hiermee maar even de website bekeken en ziet er goed uit. Ook de reacties op het gastenboek zijn over het algemeen positief: Sans-online.nl - Gastenboek Je moet alleen rekening houden dat de retourzending voor eigen rekening is. Ik denk dat het wel goed gaat.
O, wat duf van mij, had het gastenboek op de zite nog niet gezien. Had de site wel gegoogled. retourzending geen probleem, ik weet dat ik pas wat ik moet hebben, heb alleen andere kleuren nodig. Ik ga bestellen, bedankt!
Nou ben zeer tevreden! Kreeg mijn bestelling een dag later smorgens al binnen. Zeer netjes verpakt in een stoffen verpakking wat meteen een tas is! Dus mochten er meer mensen benieuwd zijn, ik zeg: doen!
Hier ook erg goede ervaringen! Binnen 24 uur bezorgd. ik had een keer blousjes terug gestuurd en er stond binnen 3 dagen geld weer op mijn rekening! Heb toevallig weer wat besteld, wordt vandaag bezorgd!