Zien jullie het ook? 10dpo avondurine.. kruidvat wondfo test! Na 5 mins foto genomen droogt nog wel wat op denk ik..
Nou leuk weer dit. Clearblue maakt me zo onzeker elke keer, krijg nooit een positieve clearblue digital dus.
Ik denk dat het nog te vroeg is voor de Clear Blue. Je streepjes op de Kruidvat laten ook zien dat het nog heel pril is. Ik zou gewoon die Clear Blue even links laten liggen. Ik duim voor je.
Ze hebben dezelfde gevoeligheid.. en de kruidvat van vanmorgen is minder donker als die van gisteravond.. ik vind het toch wel slecht eruit zien
Volgens mij is die van de Kruidvat echt vele malen gevoeliger dan de ClearBlue. Ik zie trouwens wel een oploop op je testen maar het is ook lastig want je gaat nu een avondtest vergelijken met een ochtendtest. Misschien ben je wel gewoon een avondtester en zijn je testen 's avonds duidelijker dan 's ochtends. Ik zou als ik jou was de hoop nog niet opgeven!
Wat lastig hè die onzekerheid. Mijn ervaring is dat avond en ochtend testen vergelijken geen zin heeft want en zo snel loopt het hcg niet op en je urine kan minder geconcentreerd zijn. 11-12 dpo is ook nog erg vroeg. Misschien is de innesteling net een dag later geweest. Zo lang je nog niet ongesteld bent, weet je het gewoon nog niet. Het is helaas afwachten. Sterkte meid met de onzekerheid. Ik hoop op een knaltest voor je!
Dat is wel waar. Ik vind alleen die avondtest duidelijker. Ik testte vorige keer ook 's avonds duidelijker maar die streepjes werden niet donkerder dus dat was echt balen..