Loungeset/tuinmeubelen kwaliteit

Discussie in 'De lounge' gestart door Edr89, 27 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edr89

Edr89 Bekend lid

20 jun 2016
    678
    1.073
    93
    Wij willen graag een loungeset en een tuintafel met stoelen aanschaffen. We vinden de loungesets van het materiaal wicker mooi, maar er zit zo'n groot prijsverschil in sets, terwijl ze vaak veel op elkaar lijken. Sowieso willen we graag een hoekbank met een hogere rugleuning, we hebben er al een aantal geprobeerd in de winkels en dat zit voor ons het lekkerst.
    Als ik op internet zoek, zie ik regelmatig dat loungesets van wicker snel stuk gaan. Dat is wel erg zonde van al dat geld..
    We hebben geen plek om de meubels bij slecht weer binnen op te slaan. De kussens kunnen we wel binnen kwijt.

Wat is jullie ervaring? Welk merk blijft lang goed en welke juist niet? Of beter kiezen voor ander materiaal?

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Je schijnt ook wicker beschermspray te hebben waardoor het langer goed blijft.

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Wij hebben een loungeset van praxis. Kostte toen zo'n 800 euro. Staat al 2 jaar dag en nacht buiten en ziet er nog heel mooi uit.

4. Yellowsun

Yellowsun Fanatiek lid

23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij hebben een lounge set al 11 jaar buurten staan. En die ziet er nog perfect uit. Het merk weet ik zo niet maar het was toen in aanschaf wel een prijzige. Wat ons toen is uitgelegd is dat het frame van aluminium moet zijn en niet van hout , waar die goedkopere vaak van gemaakt zijn

Deel Deze Pagina