Ik heb al 2 weken soort menstruatiepijn vanaf mijn eisprong. Pijn gaat over en komt terug. Gisteren moest ik menstruatie krijgen. Maar nog niets te zien. Nu is pijn weer over. Ik heb gisteren getest met sensitest maar was negatief. Wat kan dit zijn?
Ikheb ook zom. Menstruatie pijn. Bijna 2 wkn , en. Het lijkt alsof dat ik ben ongesteld geworden, het straal helemaal. Naar minute been . Dindsdag is miijn. Nod
Duqi: heb je al test gedaan? Ik heb sinds gisteren zwarte ontlasting, kan dit zijn van de omnibionta die ik inneem? Heb nog altijd geen menstruatie, de menstruatiepijn is nu ook beter.
Ik ben. Gestopt met de pil in maart en. Ik had een cyclus met de pil van. 25 dgn, maar ik. Denkt zonder de pil. 28 dgn , dinsdag moet ik ongesteld worden, ja ik heb eentje vandaag gedaan maar het is negatief.
Sinds gisteren ben ik erg verkouden kan dat iets daarmee te maken hebben? Spijtig dat je ook negatief testte misschien volgende test toch positief. Ik zou graag aan de slag gaan met ovulatietesten, welke zijn de beste?
Bij me 2. Dochter heb ik dpistick gebruikt. , vorige maand heb ik van action gebruikt . Maar ik denk het is niet gelukt deze maand.
Ik heb sinds mijn eisprong ook al bijna 2 wkn menstruatie-achtige krampen. Heb een enorm onregelmatige cyclus dus weet niet wanneer mijn nod is. Wel weet ik dat ik zo'n 10-12 dagen geleden een eisprong heb gehad. Zwangerschapstesten zijn tot nu toe nog negatief.