Hey hoi Ik heb maandag een follm gehad daar was mn ei 18/19 mm dinsdag heb ik pregnyl gespoten in de ochtend dan zou woensdag mn eisprong wezen toch? Nu was donderdag mn temp laag ik dacht oke zal komen omdat ie savonds laat is gesprongen ,maar vannochtend was mn temp nog steeds erg laag....Iemand dit ook meegemaakt ?
mijn gyn zei dat je ei na de pregnyl ongeveer na 48 uur springt.(5000 eenheden had ik toen).Kijk maar niet teveel naar je temp wordt je onzeker door en je hebt een eitje dus maak je daar niet druk om.
Meid, gooi de thermometer weg... het maakt je alleen onzeker . Echt... mijn gyn heeft dat ook geadviseerd en ik voel me daar ook veel prettiger bij. Je eitje springt trouwens tussen 36 en 40 uur na de Pregnyl-injectie hebben ze mij gezegd. Toi toi toi! Liefs, Josien
Inderdaad Danjo gooi die thermometer de deur uit! Pregnyl gooit alles in de war, evenals alle ander hormonen en daarom is je temperatuur nu niet betrouwbaar. Ook mij is verteld dat je ei na pregnyl tussen de 36 en uur 40 na injecteren springt. Heel veel succes, ik ga hard voor je duimen. Groetjes Elvira
temp eiogenlijk altijd en vind het fijn vorige maand ging ie ook weer netjes omhoog na IUI en pregnyl Nou ja ik wacht wel af gesprongen moet ie dan sowieso