Ik vind al die beertjes, sterretjes en tuttelbehang enzo niks voor mij, ik wilde deze kee een retro babykamertje maar niet TE, ik heb nu zooooooo lang gezocht naar dit behangetje en heb het eindelijk gevonden dankzij een goeie vriendin maarruh ikkrijg alleen reacties als..ja wel leuk is het niet te druk? Ik wilde dus dit behangetje op 1 muurtje en dan 2 muren wit en de muur tegenover het behang oranje, ik had van de jongste nog een jaren 50 bedje en ik zoek een bijpassende commode die wil ik in een retrogroen kleur verven en verder wat leuke accsores, niks te vol en druk. Wat vinden jullie? Wel lief zijn ik heb hormoontjes nu he... http://www.mijnhemel.net/pid.php?pic=175
dankje ja precies daarom zette ik er ook bij het is voor 1 klein muurtje, ik wil het ook wel netjes en modern retro houden, niet dat je je afvraagt of ik de hele zwangerschap alle kringloopwinkels heb afgelopen gewoon hier en daar wat accentjes, khou gewoon echt niet van dat andere babybehang
Wow wat een gaaf idee. Als ik dit eerder had gezien en gelezen was het ook zeker wat voor mij geweest. Zet je wel wat foto,s op het web als je klaar bent. geweldig
ik ben er dus zo 1 die dit evengoed te druk zou vinden, ook voor 1 muurtje! Leuk is het wel, maar op den duur zou ik er knetter van worden vrees ik.
bedankt iedereen!! :d ik vind het dus ook lekker wat anders, ben niet zo van de standaard dingen met niks eigenlijk hihi, ben geen schaap ben een mens