Ik vind het echt niks, niet mijn smaak. Maar als jij het leuk vindt, dan moet 1 muur ermee toch echt wel kunnen.
wow das een super leuk behangetje ik hou daar wel van lekker anders dan normaal en ik begrijp wat je bedoelt met de beertjes en beestjes das allemaal zo heel zoetjes dit is echt leuk !!!!! liefs mieke
hhahahhha.....leuuuuk! Vroeger had ik ook zo een bahangetje op mijn babaykamer. Ik herken het van de foto's uit mijn babyalbum. Zeker doen hoor! Je hoeft ons echt niet om bevestiging te vragen. Volg je eigen smaak en laat je niet van de wijs brengen van reacties van anderen. Maar mijn zege heb je hoor!!! Groetjes
Jaah!!! Ziet er toppie uit, Ik ben ook niet zo van de troetelbeertjes enzo, dus ben nog naar iets op zoek, leuk idee dus!!! Thanks Liefs Faith
ik vind het leuk, en eens wat anders. ik houd zelf ook niet zo van meelopen met de rest. je hebt nu ook weer van die modekleuren... die zie je dan bij iedereen. maar ieder zijn eigen smaak, en lekker doen wat je zelf mooi vind ik heb een wieg die we zelf hebben opgeknapt, en zelf gaan bekleden. ledikant is van mijzelf geweest... en commode is zelf gemaakt hoe wij dat willen. de rest ben ik nog niet uit.
hé schat, gewoon doen. gaaf toch zo'n dierentuin op je muur! je krijgt hier meer posi dan negatieve reacties, vraag me toch af wie in jou omgeving het dan niks vind!?
idd noura dat doen wij ook, straalt veel meer uit vind ik, hoewel ik die kant en kare kamertjes ook wel leuk vind hoor maar niet voor mezelf, hb ik teveel fantasie voor haha.
Zoals je het doet omschrijven (overzijde ff oranje muur)met het plaatje daarbij van het behangetje lijkt me het helemaal geweldig op het retrogroene kleurtje na, ik zou zelf eerder voor bruin gaan ofzo, maar dat is persoonlijk. Vind het wel héél erg leuk dat je gewoon anders dan anders doet ! Gewoon COOL dus !
Je moet zelf weten wat je leuk vind toch? ik vind het behang ook wel leuk maar zou het niet te druk maken.
behangetje is leuk alleen ik zou er niet voor kiezen maar lekker doen waar je zelf zin in hebt meis en wat jij leuk vindt succes alvast met behangen