Iedereen zal het wel met me eens zijn, het wachten maakt je gek!! De periode van je eisprong tot je nod duurt gewoon enorm lang en je voelt ondertussen vanalles, echt elke maand weer! Ik neem me altijd voor er niet zoveel meer mee bezig te zijn, maar dat lukt me niet echt. En daarom zoek ik wat afleiding, samen met nog heel veel andere meiden denk ik! Dus: alle tips zijn welkom!!
Het wachten kan je idd gek maken. Heb er ook erg last van gehad. Ik heb bewust wat afstand genomen van het forum en gaan haken
Oh leuk!! Missch kan ik eens proberen een trui te breien! Dan is ze missch tegen volgende winter af, hihi!!!
Ik heb twee honden, die moeten ook uitgelaten worden, dus dan ga ik altijd lekker met ze een uur het bos in! Eenmaal thuis gaan zij liggen slapen en ik neem dan even een momentje om een spelletje te doen zo gaat de tijd iets sneller haha!
HAha heel herkenbaar! Ik zorg dat we in het weekend wat leuks in de planning hebben en doordeweeks idd bakken of haken hihi. Maaar ik moet zeggen: het blijft een eeuwigheid! Wanneer is jouw NOD? Ik moet nog 2 dagen geduld hebben....
Hahaha, ni erg, heb ik ook geregeld voor!!! Nog maar 2 dagen wachten ..... SPANNEND!!!! En heb je klachtjes ofzo? Ik heb al enkele dagen lage buikpijn, alsof ik elk moment ongi kan worden, maar is nog veel te vroeg eigenlijk.
Is ook nog eens gezond zo'n flinke wandeling! Ikzelf heb 5 lieve poezen die ook wel veel aandacht nodig hebben Toch heb ik precies nog te veel tijd om met een 'o zo gewenste zwangerschap' bezig te zijn!! Jij mag morgen testen zie ik?! En ga je dan ook testen? Heel veel succes in ieder geval, ik duim voor je hoor!!
Njam njam, gevaarlijke hobby!! Jij bent al redelijk ver zie ik En, hoe voel je je? Al een mooi buikje? Dikke proficiat!!
Hmmm wel wat buikpijn, maar dat hebik ook altijd als ik ongi moet worden. En moe, maar ja het zegt allemaal zo weinig haha. Jij al klachtjes?
Ja, ook buikpijn sinds zaterdag en sinds gisteren moe, ma ja, ik sta met de vroege deze week dus dat zal wel de reden zijn!! Zijn jullie al lang bezig?
Ik ben in juni gestopt met de pil, maar sinds september zijn we echt aan het proberen. En jullie? Is bij jou je cyclus regelmatig?
jaa en dat moet iedere dag weer! haha! Ik mag indd vandaag testen...maar toch wacht ik nog even...nu voel ik me weer normaal, zo lastig! Doe ook voor de zekerheid vandaag maar een verbandje in...maar hoop dat het niet nodig is
Lezen, films kijken, sporten, proberen forum links te laten liggen (als dat lukt), je focussen op iets anders (lijnen, verbouwen, vakantie plannen, nieuwe auto uitzoeken etc.), creatief bezig zijn, meubeltjes opknappen, fotograferen en uitwerken. Ik had veel afleiding ana het maken van mijn carnavalskostuum voor dit jaar.
Zeker gevaarlijke hobby haha. Ik voel me prima, alleen heel erg moe en vaak last van mijn rug en bekken. Mijn buik begint nu echt te groeien, ik ben er zo trots op Ik hoop dat jij ook snel een positieve test in handen mag hebben En de rest natuurlijk die aan het proberen zijn
Wij zijn al bijne een jaartje bezig, mijn vriend wil verdere onderzoeken laten doen en eventueel aan ivf denken omdat ik niet meer zo jong ben (39 jaar). Maar het schrikt mij wat af om eerlijk te zijn. Heb wel een heel regelmatige cyclus van 25 dagen, heel soms eens 24 of 26. Dat is wel positief zei mijn oncoloog dus ja, we proberen gewoon verder he!!
Goh, ik weet niet of ik dat zou kunnen, heel sterk van je!! En, hopelijk nog steeds niet ongi geworden?