Ik ben zo ontzettend blij! Over twee jaar (ja duurt nog even) ga ik verhuizen naar griekenland!! Gister gesprek gehad, plannen voorgelegd en iedereen is accoord. Hebben een stuk grond van 50 bij 130 meter waar een woonhuis op komt en 6 tot 8 luxe appartementen. Woonhuis gaan wij wonen, en runnen het complex! Alles moet nog gebouwd gaan worden, maar de eerste stap is gezet! Heb zin om de hele dag rond te dansen en te zingen, ben zo blij ookal is het nog ver weg...
Wat onwijs gaaf! Hoe zijn jullie op dit idee en Griekenland gekomen? En ga je de appartementen verhuren?
Ben daar nu 2x op vakantie geweest en ontzettend verliefd op hert eiland, laatste x echt huilend terug naar nl gegaan, en heb alweer geboekt voor juni omdat ik zoooo graag terug wil. De appartementen worden idd verhuurt, gewoon per week
Veel succes. Het is alleen te hopen dat Griekenland er weer bovenop komt anders kan het nog wel eens een nachtmerrie worden.
@ marnatman, daar merk je op de eilanden niets van gelukkig, en niemand is helderziend dus weten niet hoe de toekomst daar of hier zal zijn. Maar ik heb er vol vertrouwen in!
Gaaf! Veel succes er mee! Mijn familie in Griekenland runt ook appartementen en zij merken gelukkig ook niet zoveel van de crisis!
Daar ben ik druk mee bezig! Niet zo gemakkelijk... Verder dan wat groeten kom ik nog niet hihihi! Καλιμερα enzo hahaha
Super knap van je! Het gaat allemaal een stuk makkelijker als je de taal van jullie nieuwe land ook spreken. Heel dapper in elk geval dat jullie je droom najagen!
Suuuperleuk! Ik heb 6 jaar op een half uur rijden van Griekenland gewoond... Fantastisch zou zo terug willen. Kalispera!
Ik zou inderdaad nu ook zo snel mogelijk grieks gaan leren.. Zonder de taal goed machtig te zijn wordt het een stuk lastiger! Maar wat super zeg!
Zakynthos is het eiland. Heb cursus van loi liggen maar mn pc is stuk dus moet eerst een pc hebben voor ik verder kan. Probeer nu zoveel mogelijk het alfabet en de letters te leren schrijven, want dat is echt moeilijk!
gaaf zeg! wij zijn ook gek op griekenland, vooral Lefkas! als het zover is heb je vast wel een leuke korting voor ons hier of niet? succes met alle voorbereidingen!