Huh wat gek zeg! Wij zitten nu in een 4 kamerappartement en we wisten in 2005 dat er sloopplannen waren. Gister kregen we bericht dat we begin 2009 een woning kregen toegewezen en 5200 verhuiskosten. Ze kunnen jullie toch niet zomaar op straat zetten?
@MamavanSamia, wisten jullie dat het gesloopt werd vóór jullie het huisje introkken of pas toen jullie er al in zaten? Wij hebben duidelijk te horen gekregen dat we écht helemaal geen hulp gaan krijgen. Staat zelfs zwart op wit . Helaas... Ze kunnen ons dus wel op straat zetten. Bij volkshuisvesting zeiden ze dat ze ons niet konden helpen. Waarop ik zei dat we dan op straat zouden komen te staan. Hun reactie: 'ja sorry mevrouw maar we kunnen echt niks voor u doen.'
Ja dat wisten wij. Er werd duidelijk gezegd dat deze appartementen voor 2010 gesloopt zouden worden en gister kregen we dus bericht dat ze al begin 2009 gaan beginnen iedereen een woning toe te wijzen en daar krijgen we ook verhuiskosten bij. Ik vind het zo onmenselijk om jullie zomaar op straat te zetten, dat zoiets gebeurd in Nederland!
Wauw dan hebben jullie echt geluk! Fijn voor jullie . Ik had dit ook nooit van mijn leven verwacht. Ik dacht vroeger altijd dat daklozen zelf een keuze maakte om dakloos te worden (door bijvoorbeeld niet te werken of geen opleiding te doen). Maar nu besef ik dat het dus wel degelijk kan hier. Het zal me benieuwen of we daarwerkelijk op straat komen te staan, maar zoals de gemeente zelf zegt lijkt het er wel op.
Wat erg! Ook al heb je geen diploma volgens mij verdien je dan geen 500 netto per maand hoor. Genoeg call center werk waar je veel meer kunt verdienen toch? ik hoop dat het voor jullie nog goed komt!
Ik zal eens om me heen kijken maar bij de meeste verdien ik minimumloon omdat ik officieel nog geen diploma heb. Die ga ik de komende maanden halen. Daarna kan ik ook niet fulltime werken ivm de bevalling. Bedankt voor het meedenken!
mischien een tip bij het station zit een callcenter 2 zelfs mijn broertje zit bij bell sell en die betalen 11 per uur ook minimaal mijn broertje is 1 en marketel zit ook in dat pand en die betalen 7,8 volgens mij wat ik zo heb gehoord van mijn broertje
Thanks blusvrouw! Heb gelijk gegeken op hun site, en ik ga maandag gelijk informeren! Echt ontzettend lief dat jullie allemaal zo meedenken!
Hier nog een Zettense (klein wereldje hè), en ik moet zeggen dat wij ook nog betaalbaar gehuurd zitten hoor, volgens mij valt dat hier best wel mee met de huurprijzen als je het vergelijkt met de "grotere" steden. Groetjes, Con
Hé wat leuk! Nog een link voor je: http://www.verbeek-vastgoedmanagement.nl/ Misschien dat dat was is? Ik heb degene die daar werkt wel eens gesproken, en het was een hele redelijke vrouw. Die zei dat er altijd wel wat te regelen viel
@Astrid bedankt voor de link! Ik heb net gekeken, en ik kan me helaas niet inschrijven omdat je een kopie van je loonstroken moet bijvoegen. Maar ik zal morgen bellen om te vragen of er iets te regelen valt . Bedankt!
Goed nieuws! Ik heb zojuist flatjes gevonden die pas in 2010 gesloopt gaan worden! Dus ik heb gelijk reageerd. Wel in de wijk Presikhaaf (schijnt een vervelende wijk te zijn), maar op dit moment zijn we blij met elke woning. En het mooie is, zo behouden we onze meettijd, en het kost maar 193 per maand voor 3 slaapkamers! Mooier kan niet toch . Ben echt heel blij! Iedereen bedankt en ik zal jullie op de hoogte houden als we daadwerkelijk een (sloop)woning hebben. Liefs Dayenne
Dayenne: Hopelijk lukt het met dat ene flatje! Maarre... misschien moet je ook even goed navragen hoe het dan verder gaat want anders zit je in 2010 met het zelfde probleem als nu!
@ dayenne: ohhhh ik hoop het voor je meid! en dan kun je daarna (of tijdens) lekker verder zoeken! Alles beter dan op straat he! Successsss
@Otje, het zit zo...als we een sloopwoning hebben dan blijft onze meettijd doorgaan. Gaan we nu in een gewone woning (wat dus bijna niet lukt, of een klein kamertje gaat worden), dan vervalt de meettijd en moeten we dus minimaal 4 jaar in die woning blijven om voldoende meettijd te krijgen. Met deze woning hebben we in 2010 4 jaar meettijd, en hebben we veeeel meer kans op een vaste woning! En mocht het qua meettijd niet lukken, is het nog zo dat mijn vriend tegen die tijd vast werk heeft zodat we een particuliere woning kunnen huren. Kortom; veeel meer kans in 2010 dan nu! @Taliaa dank je wel meid!
presikhaaf valt wel mee hoor het is helemaal vernieuwd.en waar zijn die flats de laan van prisikhaaf of niet?
Heb je die sloopwoning via de woningbouw gevonden? Presikhaaf valt best wel mee. Ik heb daar een tijdje gewoond en het was veel beter dan Geitenkamp en Klarendal. En als je nu in Malburgen woont dan ben je al wat gewend
Nog even reageren en dan kan deze dicht kwebbel! Fijn om te horen dat Presikhaaf meevalt. En Malburgen valt bij nader inzien ook mee hoor! Dus dan zal ik daar ook wel snel gewend raken . @Blusvrouw, geen idee. Volgens mij wel vlakbij de laan van presikhaaf. Ziet er op de foto best degelijk uit! @Sheann, via entree hebben we deze woningen gevonden. De woning waar we nu zitten en de vorige hebben we ook via entree. Ik dacht dat alles werd gesloopt in 2009, maar gelukkig dus ook nog 2010. Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties! Liefs Dayenne
19 jaar 52.5%(vh. minimumloon) 712,20(p mnd) 164,35(p wk) 32,87(p dag) van: http://home.szw.nl/index.cfm?menu_item_ ... _id=145280 Gaat natuurlijk van een werkweek van 40 uur uit.... Succes nog!