Hi allemaal, Ik zou graag willen weten welke naam jullie mooier vinden en passen bij de naam van onze eerste zoon: Tijme. 1. Loïc (Lo-ik) 2. Mias (Mi-as) Andere suggesties zijn welkom! Liefs Robin, Mama van Tijme
Allebei heel leuk! Tijme en Mias lijkt me wel een lichte tongbreker, maar je kunt altijd nog Mias en Tijme zeggen. Loïc spreek ik trouwens uit als Lo-iek, over Mias kunnen denk ik minder misverstanden ontstaan.
Kan op zich beide, maar ik vind Loïc echt veel en veel leuker dan Mias. Nadeel met Loïc is echter wel dat ie ook als loo-wiek kan worden uitgesproken. Maar zelf heb ik liever een mooie naam die je vaker moet verbeteren dan een (i.m.o.) niet zo'n mooie naam Team Loïc dus hier!
Mias! Die klinkt Nederlandser dan het Franse Loïc. Maar ik vind Loïc wel echt een toffe naam, alleen minder naast Tijme
Loïc vind ik de leukste Mias ook niet lelijk maar misschien net iets meer een tijdelijke modenaam ofzoiets
Loic vind ik de leukste naam, maar Mias vind ik beter passen bij Tijme. Ik weet niet hoe belangrijk je dat vindt
Bedankt allemaal voor jullie reactie! Het blijft moeilijk haha. We gaan het even proberen uit te spreken en kijken hoe het over een maand voelt! Dankjewel!!