Wat geweldig dat er gelijk meiden zijn die aanbieden om te helpen!! Helemaal top! Mama van Batuhan; wat naar dat hij en jullie als gezin al zoveel hebben meegemaakt. Ik duim voor jullie dat je mannetje snel naar huis mag. Sterkte en heel veel gezondheid toegewenst!!
Had al gezegd dat ze gewoon zoveel mogelijk mensen moet laten knutselen dan heeft ze lekker keuze Groetjes Anita
lieverd, ik heb op de couveuseafdeling gewerkt als vpk en trust me: ze zien élk piepje! Bij ons was het zo dat bij elk piepje zowel de monitoren piepten en onze pieper (als je voor dat kindje zorgde) piepte. we MOESTEN elk "piep" uitlezen voor we de melding konden verwijderen. Dus als ze zeggen dat het goed is, dan is het goed!!!! En wat een jaar hebben jullie al achter de rug!! Ik probeer af en toe wat mee te lezen met je, maar ik mis een eigen topic?? Oja, ik weet zeker dat er meiden zijn die een taart voor je zouden willen maken, van de taartendozen mocht je dus nog een andere taart willen kun je daar altijd eventjes een oproepje plaatsen! Liefss, Taliaa
heb er nooit bij nagedacht maar als ik het lees dan denk ik ook bah! een raar gevoel krijg ik ervan. Ik wil jou (ts) heel veel sterkte wensen. Wat maken jullie wat mee zeg! ik hoop dat jullie snel weer naar huis mogen
Ik heb mijn plaatje af!!! http://i45.tinypic.com/nfnv37.jpg Ik heb er voor gekozen om zijn naam er niet op te schrijven. Ik persoonlijk vind het dan te druk worden en iedereen weet toch wel dat het om Batuhan gaat Ik heb express aan de linkerkant ruimte overgelaten zodat je daar een kaarsje in de vorm van een '1' kunt plaatsen. Zo ziet het er uit op de taart: http://i48.tinypic.com/2rgnqsl.jpg
TS wat goed dat jullie weer op tijd thuis zijn voor Batuhan's verjaardag. Wat een bijzonder feest zal het worden voor jullie dappere mannetje! Mooie taart Minya, wat fijn dat hier zo vaak zo leuk wordt gereageerd!
Sorry dat ik niet 1 voor 1 op jullie heb gereageerd! Dat komt nog wel Nu even snel tussendoor weten jullie misschien ook waar ik een shirt voor batuhan kan kopen met koekiemonster of Elmo erop? Het liefst via een webwinkel.
Hey Meis, Hier kan je een t-shirt bestellen van Cookie Monster met zijn naam eronder. Als je het wat vindt maar het bestellen lastig is moet je maar even een gil geven. Dan kan ik het wel voor je bestellen en naar je doorsturen. Ik heb vrienden/familie en een postadres in de VS plus het nodige "plastic". Sesame Street T-shirts (Choose from 6 different Characters) - Seasonal Celebrations | Holiday Gift Ideas | Seasonal Items - Personal Creations Heerlijk trouwens dat jullie dappere ventje weer thuis is, wat een mooi en lief mannetje is het toch! Het komt vast allemaal goed met hem, hij heeft alleen iets meer tijd nodig dan een "gemiddeld" kind, maar dat maakt hem nu juist zo bijzonder. Geniet ervan en op naar z'n eerste verjaardag, wat een mijlpaal weer. Als ik dus iets kan doen hoor ik het wel!
Wat een verhaal zeg! Ik hoop dat jullie een hele fijne verjaardag hebben. Maar eerst thuis maar eens bijkomen van alles. Wat moet een mens soms verduren.....Vertroetel hem maar lekker! Over de t-shirts; bij tshirtdeal hebben ze van alles. Heb net even gekeken maar ik twijfel of ze ook kindershirts hebben. Ze kunnen ook een eigen ontwerp op shirts drukken, dus er is veel mogelijk. Wellicht kan je er een mailtje aan wagen?!?!?! Groetjes en sterkte!
Meiden we hebben toch maar besloten om het over 2 dagen te verdelen. En dan iedereen vragen bij binnenkomst de handen te wassen. Want ik wil toch heel graag mijn zussen en broers (half) er ook bij hebben. En mijn neefjes en nichtjes. En het goede nieuws bij mijn broer om de hoek zit al jaren een taarten attelier. Ik dacht dat je 4 weken voor de verjaardag moest bestellen, maar het kan nog uiterlijk tot Zaterdag ochtend ik ben zo blij. Ik ga voor Zaterdag dus daar een taart laten maken. En voor Zondag een Hema Taart in de thema sesamstraat koekiemonster met 1 van de super mooie creaties van Minya en Pluk. Maar nu kan ik niet kiezen uit 2 taarten. Ik heb het attelier net gebeld, ze zeiden dat ik ook daar kan komen kijken naar meer voorbeelden. Maar ik wil nog niet meteen met Batuhan naar buiten. Welke zouden jullie kiezen? Dunya's Taartenatelier - kindertaarten Die sesamstraat naast woeel en pip? En dan misschien in een andere kleur? Of Dunya's Taartenatelier - kindertaarten De tweede koekiemonster?
Moeilijk hoor! Ik denk dat welke je ook kiest, je sowieso een prachtige taart zult hebben, ze zijn allebei echt gaaf! Mij lijkt, maar dat is heel persoonlijk, de eerste taart net ietsjes gaver..... Succes met de voorbereidingen!
Ik las toevallig je topic en weet dat ze bij H&M een heel leuk koekiemonster t-shirt hebben. Je kan hem ook online bestellen via de site. Het is wel een shirt met korte mouwen, maar met een romper met lange mouwen of een longsleeve eronder moet het kunnen toch?! Ik krijg de link zo snel niet gekopieerd, maar hij staat bij de jongensshirts op de website! Alvast gefeliciteerd met jullie kleine kanjer!!
PenK ja moeilijk he idd hoe dan ook het zal toch heel speciaal zijn Bedankt Maartje jaaaaaaaaa super super bedankt! precies wat ik zoek!!!!