Wie kan ons helpen?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Heb ik weer hoor.... Echt ik baal er hel erg van. Wil ik net mijn bestelling afronden. Zie ik dat het shirtje van koekiemonster pas eind april leverbaar is :( :( :(

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wilde je 86-92 hebben?

Als je bij de kinderkleding kijkt tot maat 86 en dan bij jongens, tops en dan de 4e pagina daar hebben ze hem met lange mouwen en op voorraad. Maat 86 is leverbaar.:)

3. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Senninha bedankt meid. Ik twijfel heel erg of hij die nog wel zal passen ( maat 86) hij heeft bijv van hema maat 92 nu. En h&m Van de Kinderafdeling maat 86-92 maar de verkoopster daar zei dat 86 van de Kinderafdeling sowieso groter valt als de babyafdeling. İk ben bang dat hij die niet zal passen

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik durf het je niet te zeggen.:)

5. Sterkte met je kindje! Neem hem wel mee in mijn gebeden!

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meiden!

Lieve Minya en Pluk hartstikke bedankt voor de moeite! Ik heb alle plaatjes toch opgeslagen omdat ik ze erg mooi vind!

Ik heb alsnog taarten kunnen bestellen zoals ik al een tijd in gedachten had. Het feest wordt verdeeld over 2 dagen voor Zaterdag zou ik een taart laten maken en voor zondag de Hema taart. Maar ik kon niet kiezen. Heb nu 2 verschillende taarten voor 20 personen (ruim genomen)

Het zijn deze geworden de koekiemonster
    Dunya's Taartenatelier - kindertaarten

En de rode sesamstraat
    Dunya's Taartenatelier - kindertaarten

En een klein slagroomtaartje voor Batuhan. We zijn wel 110,- kwijt :) maar ja voor 1 keer. En na alles wat we hebben moeten doorstaan. Zei mijn man dat ik toch de taarten moest laten maken omdat ik er anders later altijd spijt van zal hebben. En mij kennende klopt dat!

Ik ben zooo happy :D Heb ook bordjes,bekertjes,servetten, mutsjes, slingers, balonnen in thema sesamstraat besteld!

En zoooo lief hihi een versierset voor Batuhan zijn kinderstoel met thema 1 jaar. Steeds als ik er weer aan denk verschijnt de bigsmile op mijn gezicht die moeilijk weg te krijgen is. Batuhan heeft dit zo verdiend! :D

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Heel erg graag gedaan meid! Heb met veel plezier en liefde voor je gemaakt! Tuurlijk moet je de taarten bestellen die je graag wil, kom nou ;) Lekker van genieten meid en natuurlijk moet dat een keer kunnen! Voor jullie is 1 jaar verder nog nét een tikkeltje specialer dus het mag dan ook zeker een knalfeest worden!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Meiden vandaag deel 1 van de verjaardag gehad. Het zouden zogenaamd maar 2-3 uurtjes zijn. Maar het duurde van 14:00 tot net 10 min geleden. Het was super, super, super leuk. De taart was supermooi en heerlijk. Maar het mooiste om te zien was Batuhan. De tranen staan weer in mijn ogen als ik er aan denk. Vanochtend toen hij wakker was en de slingers zag begon hij te gillen Van plezier! Echt gillen schaterlachen brabbelen. We hebben Batuhan eerder nooit zo gezien!!! Hij brabbelde af en toe wel wat en schaterlachen deed hij ook weleens. Maar echt zo gillen, schreeuwen van plezier. Zo hyperactief hebben we hem nooit gezien. Het was prachtig om te zien dat Batuhan dat allemaal kan en dat hij zo goed reageerde op de slingers en mijn (pleeg)nichtje. Toen hij haar zag, ze is 2 was het ook flink brabbelen schaterlachen schreeuwen. Zo speciaal zo bijzonder. Wauw!!! zo mooi om Batuhan zo gezien te hebben!!!! İk ben zooooo happy!!!! Hoop dat het morgen en de rest van heel zijn leven ook heel goed gaat!

Sorry meiden ben zo enthousiast moest het jullie meteen laten weten

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wat een super bericht zeg en wat goed dat batuhan op die manier reageert. Heel fijn dat het allemaal zo goed is gegaan.

10. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    İk zal na het feest van morgen fotos plaatsen. Zijn shirt bedrukt bij rainbowbabies met Batuhan 1 erop is ook SUPER de koekiemonster pastte hij niet. Maar dit shirtje maakte het helemaal goed

nikki88 had ik jou nog antwoord gestuurd op je laatste pb?

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt voor je reactie krokis. Ja ik ben zoo super blij. İk heb Batuhan nog nooit zo actief, alert en blij gezien. İk had echt niet verwacht dat hij de slingers en balonnen zou opmerken, laat staan zo blij reageren op de versieringen

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat super voor je dat het zo'n succes was! Ik hoop dat je vanaf nu alleen nog maar zulke geweldige ervaringen met hem zult hebben. Geniet van morgen.

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Bedankt meid! İk hoop ook op alleen nog maar gezonde en gelukkige dagen voor Batuhan. En alle andere kindjes

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Lieve Mamma van Batuhan, morgen is het zover, dan is jullie dappere ventje echt een jaar. Een jaar waarin zo te horen ontzettend veel is gebeurd. Ik wens jullie alle goeds toe en hoop op een mooie toekomst voor jullie prachtige mannetje!

*dikke knuffel*

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hieperdepiep HOERA!!
    BATUHAN is 1 jaar!

Lieve papa en mama van Batuhan,
    Ik hoop dat jullie een hele leuke dag hebben gehad, met allemaal lieve mensen om jullie heen en dat hij lekker verwend is!

16. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hiep hiep hoera batuhan is vandaag 1 jaar!!!!!
    Ik wens jullie een hele fijne dag en dat hij maar goed verwend mag worden!!!!!

17. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    HIEP HIEP HOERA !!!!

BATUHAN IS 1 JAAR :D8):D8):D

Een hele fijne dag toegewenst!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Wauw, Batuhan 1 jaar!

InshaAllah nog vele gezonde jaren!

19. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie kleine 'grote' man!

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hiep Hiep HOERAAAAA!!!!

Batuhan is 1 jaar!!!!

Ik wens Batuhan en zijn ouders heel veel gezondheid en heel veel geluk!!!!

Hele fijne dag vandaag :)

Deel Deze Pagina