ach jeeee ik snap je wel hoor. maddox is gezond om het zo maar even te zeggen maar ik ben ook geen fan van een taart met zijn foto erop. ik bennu al aan het bedenken hoe we zijn eerste verjaardag gaan vieren en ik heb besloten dat het een elmo taart wordt. heel veel sterkte met je mannetje en alvast een hele fijne verjaardag
Gefeliciteerd met de verjaardag van Batuhan! 1 jaar alweer! Ik hoop dat er hele mooie gelukkige jaren mogen volgen
LIEVE BATUHAN..... VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!!!! Ook vandaag wens ik je een prachtige dag toe met heel veel vrolijkheid en plezier. En nog vele gezonde jaren met je lieve papa en mama!!! P.S. Ja hoor meis, ik heb je pb nog ontvangen. Zo blij voor jullie dat alles zo superrrrrr leuk is geworden! XXX
Gefeliciteerd met jullie zoon en hopelijk hebben jullie een geweldige dag gehad. En Butahan ik hoop dat je een lekker stukje taart mocht eten en dat je heeeeeel veel cadeau´s hebt gekregen. Groetjes Anita
Bedankt meiden het waren 2 GEWELDIGE dagen. Batuhan is heel erg verwend. We zijn zelfs vergeten al onze eigen cadeaus uit te pakken. Hier de fotos van de taarten. Die van de koekiemonster die is aan de andere kant van de tafel gemaakt dus niet super duidelijk