Even een nieuwsgierig en vooral ongeduldige vraag!! Ik heb een hele regelmatige cyclus. Heb op 6mei eisprong gehad. Ik heb een hele lading ovulatietesten liggen (Als ik zwanger ben dan kan ik ze vast wel aan iemand hier slijten!) en heb de hele maand getest. Van na mn ei tot vandaag waren ze allemaal negatief. Vandaag dus een hele positieve, de strepen zijn even donker. Nu weet ik dat ovutesten ook hcg meten en aangezien het echt mn ei niet kan zijn begin ik zo stilletjes aan toch te juichen. Weet ook dat dit helemaal niets hoeft te zeggen Over 3 dagen is mijn nod, vandaag had ik met een vroege zwangerschapstest een negatieve test, morgen nog maar een keer proberen. Heeft iemand de ervaring dat het ook daadwerkelijk zo was dat je zwanger bleek? Of juist niet? Bij mijn vorige zwangerschap had ik 2 dagen voor nod een positieve test (eerder niet geprobeerd) Thanks alvast
Hoi marjulia, Ik las jou berichtje en mij kwam het ook een beetje bekend voor, wij zijn ook voor ons eerste kindje bezig. Heb mijn eisprong deze maand te vroeg gehad namelijk op 9 mei ipv 11 mei te moeten hebben. Ik heb in de week verder nog twee testen gedaan en waren allebei positief terwijl ik mijn eisprong al gehad had, heel vreemd Het kan zijn dat jij al zwanger bent maar dat het nog te vroeg is voor een defenitieve zwangerschapstest, maar een ovaluatietest kan dus ook de hcg meten. Ik hoop voor je, dat je zwanger bent!! Laat het verder weten als je de defenitieve test hebt gedaan!!
Heyhey, Hmmm dus jij hebt hetzelfde zo ongeveer. Ja, hoop zo dat het raak is, zou fantastisch zijn natuurlijk! Voor jou ook Morgen ga ik testen, dan laat ik het weten! Wanneer ga jij testen?
Heyy! Ik ga over 8 dagen testen, vindt het zo spannend!!! Maar jij gaat dus morgen testen, ik ben zo benieuwd voor je! Leuk dat je het laat weten morgen! Heb jij ook last van je onderbuik?
Ja joh ik heb al de hele week pijn in mijn buik en rug. Ben ontzettend moe en heb hoofdpijn. Het vervelende is dat ik iedere maand pms klachten heb, maar menstruatiekrampen een week van tevoren heb ik nooit (weet dat niet meer van mn vorige zwangerschap). Het lijkt me wel een goed teken dat die ovulatietest positief was... Ben ook erg benieuwd of jij zwanger bent!
Heb vanochtend 2 dagen voor nod zwschtest gedaan.... Negatief! Baal weer enorm.. nu maar even wachten tot vrijdag!
Oh wat jammer, misschien nog net iets te vroeg gestest dus vrijdag afwachten!! Ben benieuwd! Ik duim voor je!