Hoi meiden, Ik heb jullie hulp nodig. Onze zoon Joey krijgt een broertje of zusje. Voor een broertje weten we al een naam namelijk Finn. Maar.....een zusje.....zo moeilijk. Hubbie en ik vinden elkaars naam een twijfel. Hij wilt Tess (lekker stoer) en ik wil Yara (romantisch). Tja dan zijn jullie zijn laatste hoop op een frisse kijk op namen. We hebben wel een paar namen die wel leuk vindrn maar onze namen vinden we toch het leukst... Ashley Emily Ilana Denise Noa Lara Joyce wie kan ons helpen? Alvast bedankt!!!
Tess vind ik erg mooi, staat bij ons ook hoog op het lijstje... Maar hij komt tegenwoordig heel veel voor! Net als Tessa trouwens, maar ik vind Tessa net iets vriendelijker en vrouwelijker klinken. Dat een naam nu erg populair is, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je die niet kunt kiezen... Ik zou het wel jammer vinden als mijn zoon of dochter straks nog drie klasgenoten heeft met dezelfde naam. Yara komt veel minder vaak voor, dus dat zou mijn voorkeur hebben. Yara en Lara vind ik allebei mooi, al is Yara iets origineler. Wat ik ook wel leuk vind is dat de y dan zowel bij Joey als bij Yara voorkomt. Past mooi bij elkaar. Ik zou daarom dus kiezen voor Yara.
Ik zou persoonlijk ook voor Yara gaan.. Wat eventueel ook zou kunnen is Tara? (kleine combi van beide) Maar dat is een naam wat je mooi vind, of absoluut niet
Yara vind ik leuker dan Tess, juist omdat die zoveel gebruikt wordt. Met Yara heb je wel dezelfde beginklank als bij Joey, ik weet niet of je dat erg vindt?
Lieve meiden, Bedankt voor jullie input. Na jullie ideeen komt de keuze uit Yara of Kyra. De Y vind ik erg leuk omdat dat ook in Joey zit. Hubbie zegt oke schat het wordt Yara of Kyra Ikzelf wil dan liever Yara. Ontzettend bedankt!!!
Oe, Yara, veel leuker dan Kyra! Ik dacht zelf nog aan... (ook met een letter uit de naam van broer erin, behalve de eerstgenoemde dan (Tara)) Tara, Taryn Jess, Jessa Lora Nola, Nona Brynn Alyx Fay, May Cleo Maya Nova Rose, Rosa Iola Lauryn Flora Nora / Norah Mya Lenora, Lenore Sophia Eloise Donna Noelle Ryanne Mona, Rona Lynna Myra Lois Sky / Skye, Skylar / Skyler Ashlyn Roxanne Kayla / Kyla, Kaylin Lyssa Zola