Net gebeld en ik moet nog 3 weken wachten *zucht*. Dan ben ik waarschijnlijk 7 weken en 1 dag. Wachten duurt altijd lang.
Echo gehad meiden en ik heb me zo druk gemaakt maar ik werd beloont met een heel driftig kloppend hartje hoor! Wauw ik ben verliefd! 11 juli alweer de volgende echo maar dan voor het echte termijn en bevaldatum want ze denken dat ik ietsje verder ben dan 8 weekjes mss een paar daagjes maar, maar toch hihi het kan altijd nog mis gaan maar voor nu ff in de 7de hemel! HAPPY MODE
Hier nog een die niet kan wachten.... Heb nog niet eens een afspraak staan aaarghh laat het goed zijn!
Beste linm, wij zijn ook weer zwanger na een tweede miskraam. Onze eerste echo is ook woensdag 17 juli. En wij willen ook heel graag dat het hartje klopt. Het duurt zo lang. Ik vind het zo spannend. Maar ik ben nog hoopvol. Ik wens hier alle meiden een goede echo toe.
Wij hebben ook goede hoop en gaan van het beste uit. Negatief denken is ook niet goed voor je. Maar het blijft heel spannen en daarom lijkt het alsof de tijd soms voorbij kruipt tot de 17e,,, Ik wens jou heel veel succes en positief blijven denken!!
Ga ik zeker doen meis, en hoop voor jou dit zelfde geweldige gevoel echt waar! dat heb je dubbel en dwars verdient!! ik blijf dit topic zoiezo volgen want ik wil allemaal goed nieuws lezen hihi volgende week weet ik hoelang ik precies ben en wanneer ik nu echt ben uitgerekend...ook weer spannend hoop dat dat het driftige hartje dan nog steeds zo klopt
Ik ben nog gezegend met een leven zonder miskramen...dus ik vind het extra erg voor de meiden die er wel 1/2/3 of meer hebben meegemaakt ik gun het jullie dan ook nog harder, en duim nog harder voor een goede echo meiden! Kan wel meepraten over de spanning van de echo...man man heb de nacht ervoor geen oog dichtgedaan zo bang... maar hoop doet leven lieve meiden! allemaal een super echo gewenst!!
Ik heb 19 juli aan het einde van de dag mijn echo. ben dan ruim 8 weken. 2 mk's dus ik sta ook stijf van de spanning. Ik mocht een eerdere echo maar ik wilde liever wachten tot er zeker hartactie zichtbaar moet zijn. Wachten duurt een eeuwigheid! pffff
Ik ben 6 aug pas aan de beurt, ook met 10 weken ongeveer, doen ze termijnecho, maar hun maken ook geen afspraken eerder. Duurt nog zoo lang en wil gewoon graag weten dat alles goed is.... succes allemaal met wachten!!
Pff dat wachten Hier aankomende woensdag echo met 8+3w Heb met 6+2 een onverwachte echo gehad, dachten BBZ, bleek blindedarmontsteking, het hartje klopte wel, heel bijzonder! Maar na de operatie geen echo meer gehad en ik ben heel bang voor het effect van de hele operatie dus ben echt verschrikkelijk zenuwachtig voor de echo, hoop zo dat alles goed is, ondanks narcose en medicatie!
Jeetje heftig zeg en dat terwijl je zwanger bent. Hoop dat alles goed met je gaat. Ik hoop ook voor je dat alles goed is maar ga van het positieve uit!!
Ja dat was heftig, en dan moet ik er nog bij vertellen dat op zaterdag mijn schoonmoeder is overleden, ik op dinsdag ben opgenomen, op woensdag geopereerd en op donderdag was de uitvaart die ik heb moeten missen. Dus qua stress en verdriet is het al weken niet echt optimaal! Ben nu gewoon zenuwachtig en gespannen merk ik, denk dat de opluchting erg groot zal zijn als alles goed is! Al ga ik daar nu wel gewoon vanuit hoor, maar het blijft spannend!
Wat heftig allemaal zeg! Sterkte... Hoop dat je woensdag wel kan genieten van een mooie echo. Hier nog 3 nachtjes slapen..heb hem vrijdag. Succes morgen!