hoi meiden ik heb al weer even niets meer laten horen van e zelf maar ik ben weer aan het proberen maar nu heb ik een beetje een vreemde vraag is het nou zo dat er ook zaad in de voor vocht zit of vergis ik me nu heel erg groetjes monique
nou of ik zwanger ben moeten we even geduld voor hebben en verder is het verhaal als volgt ( nou ja verhaal ?) mijn man en ik zijn weer aan het proberen na een hele tijd toch maar wachten willen we nu echt 100% een kindje ook vandaag geklust alleen waren we iets te wilt en floepte hij er uit en kwam hij klaar buiten mij ben u al nerveus groetjes monique
nee idd we hebben geen haast het zou leuk zijn als het zo is maar anders is het niet erg groetjes monique
hoi meiden ik laat maar weer is ff weten hoe het gaat want ik wort geloof ik gek ik heb al 2 dagen last van het temperatuur dan is het warm dan koud loop soms gewoon met me jas open hahahahaha mijn boobs doen pijn vergelijk baar met groei pijn en een lichte zeurende pijn in buik en in de ochtend misselijk en vandaag ben ik wat bruin bloed verloren en natuurlijk in eens veel plassen ik durf niets te denken misschien heb ik die dingen alleen maar tussen mijn oren hahahahaha nou ja behalve dat bloed dan wat denken jullie liefs Monique
hoi hoi ja al 3x getest en hij zegt nog steeds niet zwanger ik ben nu een week overtijd en volgens mijn man behoorlijk niet me zelf kwa humeur oeps wacht nog een week dan weer testen en anders de doc bellen groetjes monique
Spannend meis, ben benieuwd! Misschien ben jij een van die mensen die pas heel laat posi testen? ben benieuwd!
hoi hoi laat maar weer is wat horen helaas helaas ik be niet zwanger dus op naar de volgende ronde groetjes monique