Dames met een bodyhoop, doen jullie weer mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 21 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ja meiden, geef het maar toe, bij jullie staat hij ook te verstoffen in een hoekje;) De bodyhoop. Ik weet dat er een aantal meiden zijn die hem ook hebben. Ik heb hem gekocht na mijn laatste zwangerschap omdat ik het fijn vind iets te doen.
    Ik ben 63kg bij 179, ben niet te zwaar ofzo. Mijn lichaam klopt wel, heb een platte buik, maaaaar dat willen we graag zo houden natuurlijk!

Ik heb het tijden echt fanatiek gedaan, maar zo ineens is het dan toch er bij ingeslopen en ben ik er mee gestopt..
    Als ik nu boven loop en uit mijn ooghoeken zie ik hem staan, maar probeer hem eigenlijk te negeren. Dan is het net of hij me elke keer roept ofzo:(:cool:. Dus ik heb me voorgenomen om vanavond dan toch maar weer eens te gaan beginnen.
    Dat buikje kan altijd iets strakker voor de zomer:D

Ik zal het wel weer moeten opbouwen nu. De eerste keer dat ik begon had ik gelezen in de handleiding dat je het dagelijks moet opbouwen met een paar minuutjes.
    Maar bij mij is het alles of niets..;) Na 2 rondjes met de hoepel om mijn taille merkte ik al dat de (binneste)noppen erg pijn deden op mijn blote huid.
    Dus even een stretch rokje om mijn middel gevouwen, dat ging een stuk beter, en hup meteen 40 minuten gehooped!!

Toen ik snachts wakker werd deed alles in mijn romp al pijn, maar bij het opstaan...pff ik dacht dat ik door een vrachtwagen was overeden. Mijn taille was niet gewoon bont en blauw, het was 1 grote zwarte vlek:$

Ok.. een aantal dagen niets gedaan, ik kon het echt niet aan die hoepel om mijn taile, en toen toch maar gaan opbouwen. 10, 20, 30 minuten. En geen een blauwe plek meer gehad. Daar moet je dus kennelijk doorheen.
    Ik had het al wel gelezen op het internet, maar nu had ik het zelf ondervonden.

Vanavond ga ik dus beginnen.

Wie doet er mee?

2. VeniVidiVici

VeniVidiVici Actief lid

12 sep 2013
    399
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een wat?
    Heb ik iets gemist?

3. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Wat is een ''bodyhoop''?

4. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Een bodyhoop is een verzwaarde hoelahoep met eventueel noppen aan de binnenkant. Vorig jaar was hier ook een topic over en een heel aantal meiden had hem toen ook aangeschaft. Ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren:D Ik ga in iedergeval wel weer beginnen:)

5. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Heb wel een hoop body dus mss is zo een bodyhoop wel wat voor mij. Alhoewel tijd ontbreekt om uberhaubt iets naast werk,huishouden en kind te doen

6. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw

7. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Wat doet een bodyhoop precies? En waarom zitten er noppen aan de binnenkant? ... ik kan me er echt niets bij voorstellen, haha

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

40 minuten?! Wow...ik moet de 10 nog volmaken...en dat doet al zeer!

9. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw

10. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw

Jij hebt er dus ook één? Doe je het regelmatig, of staat hij mooi in een hoekje?

11. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.196
    177
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb er ook eentje staan, en ik zie net dat hij op wonderbaarlijke wijze achter de vitrinekast is verdwenen :D Ik heb hem dit jaar al wel 2x erbij gepakt haha. Ik doe dan een kwartier de ene kant op draaien en een kwartier de andere kant. Ik begreep dat als je het elke dag doet, dat je dan na 3 weken al goed resultaat moet zien. Maar bij mij deed het toen zo'n zeer dat ik de volgende dag echt niet wilde gaan hoepelen ;) Maar misschien dat ik het nu toch maar weer eens oppak. Ik ga wel naar de sportschool, maar hoepelen is leuker haha.

12. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ik heb net gehoepeld:D 30 minuten aan 1 stuk, het was een makkie, ik had wel door kunnen gaan maar ben toch maar verstandig gestopt. Hoewel ik niet denk dat ik er nu blauwe plekken van over houd. Ik denk dat als je lichaam 1 x goed gewend is aan die noppen je daar geen last meer van hebt.

Volgende keer ga ik wat later op de avond hoepelen, want ik voelde op het laatst mijn tomaten soep naar boven komen, en ik heb echt nooit last van zuurbranden.

Te snel na het eten gaan sporten ben ik bang..

Salsera, misschien kunnen we elkaar motiveren, haal hem maar eens weg daar achter die vitrinekast en begin maar vast met afstoffen:D;)

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.381
    17.311
    113
    ja hier staat hier ook te verstoffen maar ik heb een geldig excuus ;) manlief gebruikt em nog wel eens

14. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Ik denk dat wil ik ook zo'n bodyhoop. Pakt voornamelijk het stuk aan wat het bij mij nodig heeft alleen waar moet ik naar kijken? Welk gewicht (zie ze al vanaf 750gr) enz enz.

15. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Ik heb een massage hoop met noppen aan de binnenkant. Hij weegt 1,1 kg Ik vind het een prima gewicht, en voor mijn gevoel doet het iets extra's omdat die noppen aan de binnenkant zitten. Je hebt ze ook met een gladde binnenkant.
    De eerste keer is wel ff doorbijten hoor;)

16. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Tot nu toe kan ik ze alleen vinden met een soort ribbeltjes aan de binnenkant maar niet met noppen. Het doorbijten heb ik er voor over :D

17. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Pumba ik heb er 1, kopen? :D

18. Evvie

Evvie Fanatiek lid

13 feb 2012
    1.118
    30
    48
    Nog nooit van gehoord, maar als je er blauwe plekken van krijgt sla ik over! Die krijg ik namelijk erg snel.

19. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.124
    2.959
    113
    Vrouw
    Als je even zoekt op fitness hoop dan kom je hem wel tegen;)

20. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Voor een leuk prijsje wil ik hem wel ;) :D

Deel Deze Pagina