Meiden, ik ben niet zo handig met kleding... Ik heb een zwarte lange gala jurk. Die moet ik binnenkort aan, maar wat te doen? Ik heb mooie hakken, open model met bandjes over de voeten. Ik heb niet zulke mooie benen. Dus hoe doe je dat dan? Huidkleurige panty? Zwarte panty is zo raar met blote tenen. Als ik google op gala jurk bij afbeeldingen zie ik prachtige benen allemaal, maar dat zijn volgens mij panty's? Hoe doen ze dat toch...?
Ik zou een hele dunne huidskleurige panty kopen, van 8 denier, zie je haast niet, zit veel fijner in je schoenen en staat heel netjes. Bijvoorbeeld zoiets (bij de Bijenkorf te koop): FALKE Online-Shop | FALKE Lunelle 8 den
Denk eventuweel eens na over kousen. Jaratel bijvoorbeeld of die met die plakranden. Voel je je ook een stuk mooier (Sexyer?)
Maar zijn je tenen ook open in je schoen? Want als je dan die pantytenen ziet, is het niet zo fraai vind ik... Geen idee eigelijk hoe dat gaat, daarom heb ik geen sjieke schoenen met open tenen .
Tord, met die 8 denier panty zie je dat echt niet, heb ik ook gedragen op een bruiloft met peeptoeschoenen, mensen zagen het niet en je benen zien er in zo'n panty supermooi uit.
Ja je ziet inderdaad je tenen in die schoenen. Maar die link die Maedra stuurde is wel top! Die eerste heb ik even bekeken en daar staat ook bij dat het speciaal voor open schoenen is. Super, dank je wel! Alleen nu nog even zien te scoren in het plaatselijke winkelcentrum, heb weinig tijd... Maar ben al blij om te lezen dat er iets voor bestaat.