Het zoveelste 'ik-weet-het-niet-meer' topic! Sorry daarvoor maar in de hoop dat jullie tips hebben, plaats ik hem toch. Mijn cyclus is deze maand een beetje een zooitje, of eigenlijk gewoon een grote zooi. Zit vandaag op dag 30 van een cyclus van normaal 33 dagen. Volgens FF heb ik nog geen ei gehad, heb ook indd nog geen tempstijging gehad dus op basis daarvan, ga ik ervan uit dat ik (nog) geen eisprong heb gehad. Echter voel ik mijn eisprong wel trouw elke maand, zo ook deze keer. Alleen wat anders dan normaal. Normaal heb ik de dag voor eisprong een wat zeurderig gevoel in mijn liezen, de dag op de eisprong heb ik een flinke, felle stekende pijn in mijn linker of rechterzij. Die pijn houdt de hele dag aan, s'morgends is het zo pijnlijk dat lopen zeer doet, maar de pijn word s'middags minder en is uiteindelijk de volgende dag helemaal verdwenen waarna mijn temperatuur stijgt. Deze keer voelde ik ook een zeurderig gevoel in mijn liezen, de dag erna de bekende steken in mijn zij alleen een stuk minder pijnlijk. Tot 2 dagen daarna heb ik een wat zeurderig gevoel gehad. Dit was van dag 23 tot en met dag 26. Helaas heeft er dus geen tempstijging plaats gevonden waardoor mijn eisprong dus niet bevestigd is. Ik gebruik ook geen ovutesten, die dingen liggen mij niet zo.. Eergister avond had ik wat roze verlies, niet veel maar wel roze. Gistermorgen niets meer, gistermiddag begon het weer en dat heb ik nu nog steeds. Wat kan dit zijn? Beginnende menstruatie lijkt me onwaarschijnlijk, heb geen tekens dat die eraan komt en mijn menstruatie begint eigenlijk nooit met 3 dagen rozeverlies.. Mijn HA is momenteel (wéér) afwezig tot 7 nov. dus daar kan ik voorlopig nog niet mee in contact komen. Zou mijn tempkaartje even bijvoegen: 3741c0 Ovulation charts on FertilityFriend.com Alvast bedankt voor het meedenken en de reacties!
oh als wat slunae zegt waar is, dan denk ik dat ook ja, zeker omdat ik stippel lijn zie bij en rond dag 14 .. en daarvoor en daarna ook..
Ja, of ze heeft wel getempt, maar niet ingevuld Maar voor FF geldt wel: Hoe meer informatie, hoe meer zekerheid. We zullen het zo wel horen denk ik
Ik heb indd niet elke dag getempt maar daardoor kan ff mijn ei niet gemist hebben denk ik. De dagen dat ik niet getempt heb, heb ik geen ovupijn gehad en bovendien zou het voor mijn doen ook wel erg vroeg zijn om op die dagen een ei te hebben. En als mijn ei dan toch een van die dagen was geweest, dan had mijn temp wel moeten stijgen en dat heeft hij ook niet gedaan. Dus denk niet dat het veel uitmaakt dat ik die dagen niet getempt hebt..
mijn gyn zei dat er niet altijd een temperatuursstijging hoeft te zijn na je ei. ik heb het zelf namelijk ook 1 x gehad. positieve testen en verder veel herkenning waardoor ik wist dat ie wel geweest moest zijn. en inderdaad, na een da of10 werd ik ongesteld. wacht het nog even af zou ik zeggen.
Dat wist ik niet! Maar dat kan dus gewoon één keer voorkomen? Omdat ik normaal gesproken wel die stijging heb na mijn ei.