Kan ik nog een eisprong krijgen???

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ikzelf, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

ik heb een vraagje voor de experts;)
    Ik heb 21 juni een miskraam gehad met 9 weken. Ben toen gecuretteerd helaas. Omdat ik pco heb krijg ik van mezelf geen eisprong en daarvoor krijg ik medicijnen om mijn menstruatie op te wekken en daarna slik ik hormonen om een eisprong te krijgen.
    Maar ik begin pas 25 juli met het opwekken van de menstruatie.
    Nu heb ik wel de afgelopen dagen cervixslijm gehad en dat vind ik zo vreemd omdat ik dat altijd alleen maar heb voor een eisprong.
    Tot op heden heeft ff nog geen eisprong gevonden.
    Kan deze nog komen?? Wie kan mij hier een antwoord op geven? Ben een beetje wanhopig nu;) Please....

Liefs

2. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Helemaal niemand???

3. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hey Ik zelf,

Hoe is het met je al een beetje bijgekomen. Ga er maar vanuit dat het ontzwangeren over het algemeen een tijd duurt zeker bij een mk met 9wk en je heb PCOS. Bij mij duurde het altijd 6wk voordat ik weer ongie werd. Kan best zijn dat je hem dan deze week kunt krijgen. Na een mk blijft het altijd gissen wanneer hij springt.

4. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Heej Snelly,

Ben inmiddels weer een beetje bijgekomen gelukkig.
    Ik weet dat het lang kan duren indd maar weet nu wel dat ik mijn ei heb gehad of ga krijgen omdat ik dat voel, het zo'n last van ovulatiepijn.
    Dat had ik voor de miskraam gewoon.
    Ben alleen bang dat mijn lichaam mij hier miss mee voor de gek houdt.
    Was er uberhaupt niet vanuit gegaan dat ik een eisprong zou krijgen ivm mijn pco.
    Alleen ff kan hem niet vinden, mijn temp doet heel raar. Snap er niks van!

5. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    #5 snelly, 13 jul 2011
    Laatst bewerkt: 13 jul 2011
    Ik heb bij al mijn curettage gehad het komt denk ik dat het er zo ineens wordt uitgehaald zonder dat het lichaam er naar toe heeft gewerkt ( bv dat je hcg zakt).Lijstje van mei was na de eerste keer dat ik dat ik ongie werd en dat was ook nog een puinhoop. Alle andere keren ook. Nu zeg ik eindelijk dat dit een goede ronde gaat worden en misschien wel zwanger. Al met 4 mnd geduurd eer dat ik weer normale cyclus heb.

Maar jij gaat toch eind van de maand weer aan de clomid. Dan zal het wel weer snel opgang komen. Ik hoop het voor je meid

6. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja dat klopt ook hoor! Maar als ik nu wel een ei heb dan moet ik dat wel weten voordat ik aan de provera ga de 25e. Dit ivm een eventuele zwangerschap.

Gek he dat je lichaam zoveel tijd nodig heeft om bij te komen en om alles weer op orde te hebben...

Maar jij miss zwanger deze maand? Vertel...spannend;)

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ik snap het helemaal vanwege de meds want die mag je niet gebruiken als je zw bent.

Nou ik heb wat gevloekt op dit lijf ha ha. Vooral vorige maand ik had er echt een goed gevoel bij werd ik 4 dg te vroeg weer ongie was helemaal van pad. Nou ja wat moet ik er van zeggen. Af en toe vlagen van misselijkheid maar dat heb ik wel vaker na mijn eisprong. Mijn temp blijft wel keurig constant behalve een vrijdag maar toen kwam ik er achter dat ik een urineweg infectie had. Had erge buikpijn maar dat gaat nu weer goed.

Volgende week gaan testen als ik niet ongie wordt.

Deel Deze Pagina