Durft het aan om voor mij te pendelen? Ik weet nu ook niet goed meer wie er hier nu pendelt of niet, dus laat even een reactie hier achter dan kan ik je een pbtje sturen met mijn gegevens. Groetjessss Caruli
Hallo Caruli, Kijk eens in mijn handtekening, daar zul je de meiden vinden die pendelen Zelf ben ik beniewd naar jou pendel ik ga je pb-je sturen Liefs Gerlinda
Of in mijn handtekening caruli... Heb je trouwens ook een pb gestuurd Laat je iets weten als iemand je gependeld heeft????? Zo leuk.
Hej Caruli! Wilde je even laten weten dat je gelijk had bij mij! Ben helemaal in de wolken!!! THNX!!!!! Groetjes!!!
Misschien dat je pbtje kunt sturen naar gimena of wilma? Hun hebben voor mij gependeld. Heb ik snel antwoord van gehad. Ik zou het best willen doen. Weet alleen niet hoe je dat moet doen. Zou je voor mij ook willen pendelen? Ik stuur je een pbtje.
Dank je wel voor je antwoord. Ik hoop heel erg dat je gelijk hebt want 2 andere pendels gaven 2012 aan ... dan ben ik 45 Als jij gelijk krijgt wordt het nog op mijn 43e Ik hou je op de hoogte.
Ik wil wel voor je pendelen hoor,had het al in de pb berichtje neergezet Stuur me maar een pbtje hoor
Thanks meid. Zodra ik voor je gependeld heb stuur ik je het antwoord en stuur dan gelijk mijn gegevens erbij
hoi . ik had je een pbtje gestuurt . hoop dat ie is over gekomen want was alles even aan het uitzoeken hoe het werkte. liefs