Hoi Hoi Zou graag een keer gependeld worden want iedereen die heeft gependeld pendeld nu niet meer. Dus wie pendeld er op dit moment nog? Groetjes Samantha
Hierboven in dit topic staat bij Pendelen een lijstje met de namen van de meiden die nog wel pendelen.
Hoi Caruli Als ik het goed heb pendel jij dan ook? Want ik dacht dat ik jou al een pb'tje heb gestuurd klopt dat? Groetjes Samantha
caruli ik heb jou in december een mailtje gestuurd, maar ik weet dat jij alleen pendeld als je jongste op bed ligt, maarheb je die ontvangen? Voel me nu zo ongeduldig overkomen en ik wist niet zeker of jij nog pendelde en had zoiets zal er niet nog een pb achteraan sturen, maar nu lees ik dat jij nog pendeld en dacht zal het toch eens vragen
Ook ik pendel,maar door wat probleempjes is het me nog niet gelukt om toe te kunnen komen aan het pendelen. Ik heb nu 145 aanvragen staan,ik ga als vanmiddag mijn zoontje op bed ligt ff pendelen. Dus je kan me gewoon een pbtje sturen, duurd wel een dag of 2 dat ik overal doorheen bent met de aanvragen,maar je aanvraag word beantwoord hoor groetjes Bianca
ik pendel ook, kom ook om in de aanvragen. ook ik die het tussen me werk en de slaaptijden van me kinderen door. dus als je geduld heb kan je mij ook vragen
Oxbow: Stuur me maar even een nieuw pbtje.. Misschien heb ik je per ongeluk verwijderd met de aanvragen die ik al gedaan had. Sorrie.