Trek het heel slecht vandaag :(

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door RianneB, 12 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneB

RianneB Actief lid

16 okt 2013
    176
    0
    0
    Bollenstreek
    Moet het even kwijt... Ik weet niet wat ik moet doen!

Het bedrijf waar ik werk is wat gekrompen waardoor ik nu nog maar de enige werknemer ben. Ik zit dus de hele dag, de hele week alleen met mijn werkgever op kantoor... Nu kan ik het op zich prima met hem vinden, maar af en toe voel ik me gewoon niet zo lekker of ben ik wat emotioneler dan normaal en dan zou het fijn zijn als je je kan terugtrekken...

Zo ook vandaag. Ik weet niet wat het is, gewoon weer "zo'n dag". Al toen ik opstond had ik een brok in mijn keel en ik kan niets anders dan huilen. Hij hoeft maar 1 ding aan me te vragen of de tranen staan alweer in mijn ogen. Ik durf me niet goed open te stellen en aan te geven bij hem hoe ik me voel. Het is ook zo druk dat ik niet makkelijk naar huis kan! En terwijl ik dit tik rollen de tranen alweer over mijn wanger :(... Voel me heus niet elke dag zo en ik meld me nooit zomaar ziek, meestal gaat het hartstikke goed met me!

Ik weet nu gewoon niet wat ik moet doen...

2. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Als ik heel eerlijk ben, zul je dit soort dagen nog veel vaker krijgen. Ik denk dat ziekmelden niets oplost. Het komt vast van de hormonen en de vele veranderingen in je lichaam. Het is wel belangrijk om het aan te geven op je werk, zodat ze rekening met je kunnen houden. Ik heb zeker de eerste 20 weken regelmatig een keer gehuild op het werk, soms omdat ik gek werd van het overgeven, soms om heeel weinig. En ik ben van mezelf echt geen jankerd. Maar juist die openheid heeft mij er doorheen gesleept. Ik zou nu even wat water drinken, even naar de wc, en dan even je baas/manager bellen en je gevoelens uiten. Dan voel je je vast een stuk beter. En realiseer je dat het normaal is dat je je slechte dagen hebt, die horen er gewoon bij. Sterkte in ieder geval

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Dikke knuffel, ik had vandaag ook zo'n dag.
    En als ik nu begin met huilen stopt het helaas niet zo snel. Nu werkte ik vandaag thuis maar toch ervaar ik het als heel vervelend. Het zijn van die gammele dagen en alles komt zo hard en ongefilterd binnen.

4. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Even een knuffel! Het kan heel vervelend zijn dat je emoties zo de overhand nemen...

Deel Deze Pagina