tis idd een geweldige foto haha. Hebben ze niet erbij gezegd wat t was toen ze de foto maakten? Doen ze hier nl wel.
weet ik niet haha ik kan me het niet herinneren in ieder geval haha, kan bij alle fotos duidelijk zien wat het is maar hier haal ik geen wijs uit. Zal toch wel niet iets lukraaks zijn anders maakt ze er geen foto van toch
ja het zit wel wat halverwege de baby gezien het vierkantje in t echo icoontje links maar waar zouden dan benen en geslacht zijn haha ik haal er echt niets uit, wat jammer
Dat was mijn eerste gedachte omdat ik een "hamburgertje" zie wat duidt op een meisje... Heb je een geslachtsbepaling laten doen? Hoe het kindje precies ligt geen idee maar door dat "hamburgertje" denk ik dat het dat moet zijn.... Heb anders echt geen flauw idee en ben ik ook benieuwd wat het dan wel is!
ik zie heel veel streepjes op deze echo haha wel 3 hamburgertjes op verschillende plekken. maar de andere geslachtfoto is onduidelijk ik haal er noch een meisje noch een jongen uit daarom hoop k dat t hier ook op staat maar dit zegt me helemaal niks
Anders de foto neerzetten bij het kopje "verloskundige" wie weet wat hun er in zien.... Zelfs ik ben nu erg nieuwsgierig!
is hier niet wel een hamburgertje te zien, want ik zie hier wel de benen zitten. wat erg schaam me dood iedereen zal wel denken wat loopt zij al de hele dag met dr echos. Kan het gewoon niet hebben dat k t geslacht niet te weten krijg haha
Haha, nee dat denk ik helemaal niet! Ik ben nu eigenlijk ook erg benieuwd wat het geslacht van jullie kindje is. Bij je andere topic dacht ik een jongen en met deze echo foto's neig ik meer naar een meisje.... (Niet dat ik een of andere expert ben). Benieuwd wat het uiteindelijk is!