Hoi hoi! Tijdje geleden zo'n onderwerp gezien en iemand anders plaatste er net ook 1, maar ik dacht: in een poll! Zo kunnen we leuk de procenten zien voor de verschillende weken Ik ben heel benieuwd in welke week de meeste baby's worden geboren Dus in welke week werd jullie kleintje geboren? Liefs, Janneke
Eerste met 38 weken, 2e met 37+3! Statistisch zou volgens mij gewoon rond de 40 weken uit de poll moeten komen?? Maar tot nu toe allemaal vroege vogeltjes!
Hier ook 2 vroege vogels. Mijn oudste met 36 weken onverwachts thuis bevallen. De jongste bijna 37 weken met een ks te wereld gekomen. Nu word ik ingeleid bij 38 weken,dus over 15 weken al. Ben benieuwd of ze niet eerder komt.
Gaat ie nu goed? Vind de vroege vogels erg leuk om te zien Hoop hier ook een vroeg vogeltje te hebben. Maar ach, totaal geen invloed op natuurlijk
hier ingeleid met 35wk ivm pe/hellp Wellicht als je nog een poll maakt met bevallingen zonder complicaties (vooraf) dat je dan wel een 'goed' beeld krijgt? of iets in die trant dan Succes met de bevalling vast!
Oh ja Ehm nu is het te laat he? Als ik er nu nog 1tje maak, wordt het dan niet te veel?... Volgende week?
de eerste was 42 weken en 3 dagen de tweede 38 weken en 5 dagen beiden ingeleid, de eerste vanwege overtijd de tweede vanwege vruchtwaterverlies, maar geen weeenctiviteit. ik kan ze enkel niet beiden erin zetten.
Hier bij 38+5. Heb zelf de hele zwangerschap het idee gehad dat ik de 42 weken wel ging halen... Toch redelijk onverwacht spontaan op gang gekomen, en thuis bevallen.
Whaha ja dan wacht je gewoon een weekie hahaha! En dan doe je er een brave toelichting bij dat je een iets duidelijker beeld wilde hebben om bepaalde gevallen uit te sluiten