Wie kat dit vertalen naar Duits?

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 19 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey,

ik kan wel duits lezen en redelijk verstaan, maar het lukt me nooit om zelf te bedenken hoe ik iets moet zeggen/vertalen. Wie kan het onderstaande stuk tekst vertalen?

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben de kinderstoel Family nu een tijdje in gebruik en zijn niet geheel tevreden.
    Het blad waarachter onze dochter zit schuift namelijk zeer stroef/niet.
    We hebben al van alles geprobeerd van vaseline tot kaarsvet. Ook het minder vast draaien
    van de dwarsstaaf bracht geen uitkomst, want hierdoor schoof de zitplank weer weg.
    Uiteraard hebben wij de draaiknop onder het blad voldoende naar beneden gedraaid.

U begrijpt dat dit erg vervelend is. Zeker met een jong kind wat je snel en veilig wilt vastzetten is het niet prettig dat
    we telkens een klap tegen het blad moeten geven.

Hopelijk heeft u voor ons de oplossing voor dit probleem, we denken er nu namelijk over de stoel maar weg te doen.

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ff snel...

Sehr geerhte Damen und Herren,

wir benutzen den Kinderstuhl Family jetzt seit einiger Zeit und leider sind wir nicht zufrieden.
    Die Tischplatte, hinter der meine Tochter sitzt, schiebt sehr schwergängig, oder sogar nicht!

Wir haben schon viel probiert, zum Beispiel Vaseline und auch haben wir den Querstab weniger zugedreht, aber dann ist der Sitz wieder weggeschoben.
    Selbstverständlich habben wir den Drehknopf ausreichend nach unten gedreht.

Hoffentlich verstehen Sie, dass es für uns und vor allem für unsere Tochter sehr problematisch ist. Kleine Kinder soll man schnell und sicher in die Stühle setzen können und wir sollten doch nicht jedes Mal einen Schlag auf der Tischplatte geben?

Wir hoffen, dass Sie eine Lösung für dieses Problem haben, im Moment denken wir schon, dass wir den Stuhl besser weg tun können.

Hoffentlich bekommen wir eine baldige Antwort.

3. Hanuna79

Hanuna79 Fanatiek lid

10 nov 2009
    1.379
    0
    36
    Huisvrouw haha
    Spijkenisse
    Ooh bah net te laat gelezen haha

Zoo Marloes dat ziet er vloeiend uit, ben je daar geboren?

Deelight mijn man is toevallig ook erg goed in duits :D
    hij heeft daar van zijn 12e tot zijn 18e gewoond. hij is van alle markten thuis
    zo kent hij de talen Arabisch, Turks, Duits, Engels en Nederlands :p

en ik kaaskop ken alleen maar Nedelands, naja met enorm veel spelfouten waarschijlijk :)

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    marloes80,

heel erg bedankt voor je antwoord. leerzaam voor mij.
    met dat ik jouw vertaling lees komt er een antwoord op de nederlandse mail binnen......

toch nogmaals erg bedankt!!! :)

wat grappig hanuna

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    graag gedaan hoor... heeft deze juf in de vakantie toch nog iets te doen he ;)

heb je wel een goed antwoord gekregen?

6. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    redelijk, zie topic over blad kinderstoel onder verzorging en veiligheid.

Deel Deze Pagina