zwemmen tilburg, opvang?

Discussie in 'De lounge' gestart door miffy11, 20 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik weet niet goed waar ik het moet plaatsen, dus doe het maar even hier.

ik heb eindelijk een sport gevonden die ik echt leuk vind om te doen, gewoon simpelweg baantjes zwemmen. dit is iedere werk dag van 18.00 -19.00, de afgelopen 2 weken was dit geen probleem, vriend was thuis, en kon gewoon 3 keer per week gaan.
    nu zou ik dus vandaag ook weer gaan zwemmen, maar vriend is sinds vandaag weer aan het werk, en meteen de eerste dag is er al weer gezeik.
    ik heb geen auto en geen fiets, dus moet de bus van 16.45 hebben om daar om 18.00 te kunnen zijn.
    nu belde hij net, hij kan niet eerder weg, dus ik kan niet gaan zwemmen.

oppas voor de kids is geen optie, het gaat om 3 keer een uur per week, en oppas zit totaal niet op de route naar het zwembad. dwz dat ik nog een uur eerder met de bus kan om de kids te droppen en dus ook veel later thuis ben.

nu zoek ik dus een zwembad of sportschool met zwembad met kinderopvang. maar het meeste wat ik kan vinden, is dat je dus verplicht een fitnessabonnement moet afsluiten, en daarnaast dan ook kunt zwemmen met korting. dat maakt het dus veel duurder, en omdat ik alleen wil zwemmen en geen interesse heb in dat fitness gebeuren vind ik het zonde om daar zoveel geld voor te betalen.

dus mijn vraag, weet iemand waar ik alleen kan zwemmen, zonder verplicht fitnessabonnement, en mijn kids voor een uurtje worden opgevangen, in tilburg?

2. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    volgens mij bij Pelikaan ofzo.... Zal eens googlen
    Tis bij 1 van de 2 ziekenhuizen in de buurt.

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    PHRC Volgens mij heeft deze ook opvang.

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wel opvang, maar ook alleen all-inclusive abonnementen.
    heb donderdag wel een afspraak bij healthcity om te kijken of ik tegen een bepaald kortings tarief daar terecht kwam, maar ik betwijfel het..

drieburcht zou ideaal zijn, zeker qua reistijd (5 minuten lopen..), is dus precies wat ik zoek, alleen zoek er nu een die al gebouwd is ;)

5. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou ook zoooo graag willen dat er hier in de buurt een sportschool of zwembad zou zijn met kinderopvang!
    Mijn man is door zijn werk door de week nooit thuis, en in het weekend hebben we het altijd druk met andere dingen.
    En om me moeder nou te vragen om elke weer 2x op te passen omdat ik zo nodig moet sporten...dat vind ik ook zo wat.

Deel Deze Pagina