jullie ervaringen mvt vakantie

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Nipa18, Mar 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    2,838
    71
    48
    we willen weg met onze kleine, hij zal dan 11 maandn zijn.naar turkije. wat zijn jullie ervaringen, met een kleintje?
    liefs nickyz

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Nicky, bij het onderdeel vakantie vind je heel erg veel tips en ervaringen van mensen.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wij gaan nu in mei met de auto naar frankrijk en in september naar turkije volgens mij moet dat wel te doen zijn hoor

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,337
    36,198
    113
    Het ligt eraan wanneer je gaat. Ik ben 3 keer in juli naar turkije geweest en dan zou ik nooit een klein kindje meenemen, veel te warm! juni of september ofzo zou ik het wel doen.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou het nooit doen. Ik vond het al moeilijk uit te houden in Turkije vanwege de hitte, dat ga ik mijn kleintje echt niet aandoen.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Peoh, met zo'n kleintje zou ik in die tijd ook niet naar Turkije gaan hoor! Veel te warm... in april of mei zou het nog wel gaan waarschijnlijk, maar ik moet zeggen dat wij ons voorgenomen hebben om de komende jaren gewoon dichtbij huis te blijven voor vakantie: geen uren en uren reistijd maken met zo'n kleintje, of gedoe met vliegen, ;)

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Wij blijven ook in Nederland. Maar wij zitten in de luxepositie dat mijn man in de zomer zijn vrije dagen niet van tevoren kenbaar hoeft te maken, hij kan ze zelfs achteraf opgeven. Dus wij boeken een lastminute wanneer het weer hier goed is :)

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wij zijn ook in turkije geweest toen amy bijna 11 maanden was.
    De eerste dag was het echt heel erg warm voor haar maar de volgende dag was ze er al beter aan gewend.

Overdag waren we veel in de schaduw of bij het zwembad en savonds lekker buiten lopen.

Wij zijn trouwens in september geweest, want andere maanden vond ik ook veelste warm.
    Snachts heeft ze soms zelf onder een lakentje geslapen omdat ze dan toch wel frisjes aanvoelde.

En als je gaat denk aan een parasolletje voor aan de buggy, zag daar veel kleine kindjes die dat niet hadden en dan stonden ze vol in de zon.

9. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Wij zijn met 3 maanden naar Turkije geweest. Is echt prima gegaan. En met 7 maanden naar Gran Canaria. Lekker gezwommen met de kleine. Maar natuurlijk niet teveel in de felle zon. Ze wennen zo aan de hitte enzo hoor. Wij nemen Jayden zowiezo overal mee naartoe worden we lekker flexibel van.
    Als je t ritme van eten en drinken er maar een beetje in probeert te houden.

Share This Page